بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۱۵۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
من خیلی زیاد گربه دوست دارم و یک گربه دارم، بچه ندارم و گربه دارم و به خاطر ترس از مسئولیت بچه‌دار نشدم. مشکل روانی شدیدی دارم و همسرم - مائده طهماسبی بازیگر - او هم همینطور است
تدبیر24»فرهاد آئیش بازیگر سریال «پرده نشین» و فیلم سینمایی «مکس» روز پنجشنبه در برنامه «من و شما» شبکه شما حضور پیدا کرد و گفت: خانه سالمندان خیلی خوب است و فرهنگ آنرا باید یواش یواش راه بیاندازیم، چون برخی نمی‌توانند و باید درک کنیم و بفهمیم که خانواده‌ای پیرش را نمی‌تواند نگاه دارد. این فرهنگ سازی را ما باید بکنیم، در فرهنگ و دینمان سفارش شده، اما الان قرن بیست و یکم است و برخی نتوانند، همانطور که خیلی چیز‌های دیگر را خیلی‌ها نمی‌توانند انجامش بدهند.

او در بخش دیگری از برنامه در برابر سئوال دیگر مجری برنامه درباره مرگ گفت: من خیلی زیاد به مرگ فکر می‌کنم و به خودکشی هم فکر می‌کنم چه برسد به مرگ، البته از خوشی؛ اینکار را بکنیم خیلی باحال است. رابطه من با مرگ عاشقانه است و نسبت به آن کنجکاوی دارم و با آغوش باز به سراغش خواهم رفت.

آییش در بخش دیگری از این گفتگو می‌گوید: من خیلی زیاد گربه دوست دارم و یک گربه دارم، بچه ندارم و گربه دارم و به خاطر ترس از مسئولیت بچه‌دار نشدم.

او در ادامه در پاسخ به سئوال مجری که گفت: اگر بیست سال قبل هم بود بازهم بچه‌دار نمی‌شدید، پاسخ داد: حتما نمی‌کردم و مشکل روانی شدیدی دارم و همسرم - مائده طهماسبی بازیگر - او هم همینطور است و خوشبختانه ما همدیگر را پیدا کردیم. من قدیم‌ها این سئوال را از من می‌کردند، شعار می‌دادم که مثلا بچه‌ای نباید توی این دنیا بیاید که نمی‌دانم آینده‌اش چه می‌شود. من، چون پدر نداشتم هیچ وقت جرات پدر شدن نداشتم، چون نمی‌دانم پدر شدن چیست و شاید شبیه پدرم بشوم.
برچسب ها: تدبیر24 ، فرهاد آئیش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها