بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۵۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
سردارکمالی:
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح توضیحاتی را درباره پیشنهاد ارائه تسهیلات سربازی به فعالان سمن‌ها و تشکل‌ها ارائه کرد.

تدبیر24»سردار موسی کمالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده پیرامون کسرخدمت سربازی در ازای فعالیت در سمن‌ها و تشکل‌ها اظهارکرد: این مساله از سال گذشته در غالب پیشنهادی از سوی وزارت ورزش و جوانان به ستادکل نیروهای مسلح ارائه شد و هیچ قانونی در این خصوص وجود ندارد. 

وی با بیان اینکه در مورد سربازی تنها موارد قانونی و مصوب اجرایی خواهد شد، گفت: بنابراین مواردی که تحت عنوان کسرخدمت سربازی در ازای فعالیت در سمن ها یا دیگر تسهیلات سربازی که در این خصوص مطرح می شود در حد پیشنهاد وزارت ورزش و جوانان است و تنها در صورت اخذ مجوزهای لازم و تبدیل شدن به قانون اجرایی خواهد شد، بنابراین در حال حاضر کسر خدمتی برای فعالان سازمان های مردم نهاد و تشکل ها نداریم.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح همچین با اشاره به اجرای طرح مهارت آموزی به سربازان نیز گفت: این طرح در تفاهم نامه ستادکل با چند نهاد دیگر اجرا شده و براساس آن سربازان دارای مهارت یا علاقه مند به مهارتی خاص تحت آموزش قرار خواهند گرفت.

کمالی با تاکید بر اینکه اخبار سربازی را باید از مبادی رسمی و مسئولان مرتبط با آن پیگیری کرد، افزود: متاسفانه گاهی طرح پیشنهادات و ایده ها در رسانه سبب می شود تا برخی از مشمولان سربازی با امید به اجرایی شدن آن قوانین وارد غیبت شده و امکان بهره مندی از هیچ تسهیلاتی را نداشته باشند که به همین دلیل به مشمولان و خانواده های آنان توصیه می کنم که براساس قوانین جاری سربازی نسبت به تعیین تکلیف وضعیت خود و فرزندانشان اقدام کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها