بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۱۱۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
رونالدو بابت هر پستی که در اینستاگرام خود منتشر کند حدود 750 هزار دلار درآمد خواهد داشت

تدبیر24»اگرچه بحث درباره اینکه بین مسی و رونالدو کدام‌یک از این دو بهترین‌های تاریخ فوتبال هستند، شاید تا همیشه ادامه داشته باشد اما از جهت شبکه‌های اجتماعی تفاوت زیادی به چشم می‌خورد و مسی حضور بسیار کمرنگ‌تری در شبکه‌های اجتماعی دارد.

آن طور که کمپانی معتبر و بزرگ KPMG آمار داده، مجموع دنبال‌کنندگان رونالدو در فیسبوک، اینستاگرام و توییتر ۳۴۰ میلیون نفر هستند در حالی که نفرات بعد در میان فوتبالیست‌ها، نیمار با ۲۰۵ میلیون نفر، مسی با ۱۸۹ میلیون نفر (البته مسی توییتر ندارد)، خامس رودریگس با ۹۱ میلیون نفر و گرت بیل با ۸۳ میلیون نفر هستند.

اگر نخواهیم فوتبال را ملاک قرار دهیم اوضاع بدتر می‌شود و ستارگان ورزش‌های دیگر حتی به رونالدو نزدیک نمی‌شوند. لبرون جیمز با ۱۰۶ میلیون فالوئر نفر اول رشته‌های غیر از فوتبال است، استیفن کاری با ۴۳ میلیون، کانر مک گرگور با ۴۲ میلیون نفر و کوین دورانت و رافائل نادال با ۳۷ میلیون فالوئر در رده‌های بعدی قرار دارند.

بازیکن یوونتوس حتی از ورزش فراتر رفته و در دنیای محبوبیت میان سلبریتی‌ها بی‌نظیر است. بعد از رونالدو، در میان غیرورزشی‌ها جاستین بایبر با ۲۸۴ میلیون فالوئر اول است، تیلور سوییفت با ۲۶۸ میلیون فالوئر نفر بعدی است و باراک اوباما با ۱۷۶ میلیون فالوئر، دونالد ترامپ با ۹۰ میلیون فالوئر و پاپ فرانسیسکو با ۱۱ میلیون فالوئر نفرات بعدی هستند.

با حضور پررنگ و تاثیرگذار رونالدو می‌توان او را موثرترین مرد جهان در شبکه‌های اجتماعی دانست با این وجود رونالدو پشت سر دو زن قرار دارد، از این جهت که کایلی جنر و سلنا گومز بابت هر پست در اینستاگرام بیشتر از او دریافت می‌کنند. جنر و گومز که به ترتیب ۱۱۶ میلیون و ۱۴۴ میلیون فالوئر دارند، برای هر پست در اینستاگرام به ترتیب یک میلیون دلار و هشتصدهزار دلار می‌گیرند اما رونالدو با ۱۴۳میلیون فالوئر در اینستاگرام از هر پست در این شبکه اجتماعی ۷۵۰ هزار دلار درآمد دارد.

برچسب ها: تدبیر24 ، اینستاگرام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها