بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۱۱۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷
محمد شریعتمداری کاندیدای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه دوره سیاستگذاری آمرانه به پایان رسیده است گفت: صدای رسای فقرا و گروه‌های خاموش در دولت و نظام خواهم بود.

تدبیر24»محمد شریعتمداری کاندیدای وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در فضای امروز کشور باید بیش از هر زمان دیگر حمایت اجتماعی از مردم و ارتقای تاب آوری آنها مقابل سختی‌های اقتصادی در دستور کار باشد گفت : در صورت کسب رای اعتماد مجلس، هم گوش شنوا و هم شنونده همراه و همدل برای اقشار آسیب پذیر و فقرا خواهم بود. همراه با آنها و با گفتگو و شنود با این عزیزان مسایل و مشکلات آنها را احصاء و پیگیری خواهم کرد. همچنین صدای بلند و رسای مطالبات و مدافع حقوق آنها در دولت و نظام خواهم بود.

وی افزود: بر این باورم که وزیر رفاه باید سیاست‌های حمایتی را با مشارکت خود ذینعفان و گروهای هدف تدوین و اجرا کند.


عضو هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در ادامه با بیان اینکه دوره سیاست‌گذاری آمرانه به پایان رسیده است تاکید کرد: در تدوین سیاست و  در اجرای آن و همچنین در ارزیابی سیاست‌های حمایتی از مشارکت، مشورت فعالان مدنی ، گروهای زیربط، ذینعفان، صاحب نظران دانشگاهیان و سازمانهای مردم نهاد بهره‌مند خواهم شد.


وی با  تاکید بر اینکه راه عبور از شرایط سخت کنونی از یکسو انسجام و یکپارچی قوای سه گانه، نهادهای مسئول، ائتلاف فراگیر نخبگان گروهای سیاسی، فعالان مدنی و دانشگاهیان از سوی دیگر است.  


شریعتمداری در پایان عنوان کرد: ما با ائتلاف بزرگ و فراگیر  امیدوارنه و مدبرانه از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها