بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۵۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵
مایکل نیسون پسر لیام نیسون بازیگر مشهور فیلم‌های «فهرست شیندلر» و «ربوده شده» به افتخار مادر درگذشته اش نام خانوادگی خود را به ریچاردسون تغییر داد.
تدبیر24»مایکل نیسون پسر لیام نیسون بازیگر مشهور سینما نام خانوادگیش را تغییر داد و نام خانوادگی ریچاردسون را به افتخار مادرش ناتاشا ریچاردسون برای خود برگزید.

پسر بازیگر مشهور نام خانوادگیش را تغییر داد+عکس

ناتاشا ریچاردسون بازیگر فیلم «دام والدین» فرزند تونی ریچاردسون و ونسا ردگریو بود که در سال ۲۰۰۹ بر اثر حادثه در اسکی دچار خونریزی مغزی شد و ۲ روز پس آن درگذشت. مایکل پسرش در آن زمان ۱۳ سال داشت.

ونسا ردگریو مادر ناتاشا ریچاردسون در گفتگو با دیلی میل تغییر نام خانوادگی نوه اش را اعلام کرد. مجله پیپل نیز این خبر را تایید کرد.

ونسا ردگریو به دیلی میل گفت: تغییر نام خانوادگی مایکل به این دلیل نبود که او نمی‌خواست از شهرت پدرش استفاده کند؛ بلکه او می‌خواست مادرش را در کنار خود نگه دارد، برای این که مادرش یک بازیگر زن فوق العاده بود.

ردگریو همچنین از این فرصت استفاده کرد و به نقد سنتِ قرار گرفتن نام خانوادگی مرد بر فرزندان پرداخت و از کار نوه اش استقبال کرد.

مایکل ریچاردسون در آینده در فیلم «وکس لوکس-Vox Lux» مقابل ناتالی پورتمن دیده می‌شود. او همچنین قرار است سال آینده در پروژه‌ای مقابل پدرش لیام نیسون بازی کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، بازیگر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها