بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۵۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
علیرضا بیرانوند با یک عکس العمل دیدنی و فوق العاده ضربه ژاوی را به کرنر فرستاد تا نشان دهد دروازه بانی حرفه ایست

تدبیر24»در دقیقه 88 و در اوج حملات السد، ارسال یونگ بازیکن کره‌ای این تیم، بهترین فرصت را برای ژاوی فراهم کرد تا گلزنی کند و تیم قطری را به فینال لیگ قهرمانان برساند.

ژاوی هم ضربه سری دیدنی زد اما یک فوق‌واکنش از بیرانوند باعث شد تا این توپ گل نشود و پرسپولیس در بازی باقی بماند.

بیرانوند این توپ را در حالی دفع کرد و به کرنر فرستاد که کمتر کسی امیدوار به گل نشدن این توپ بود اما گلر پرسپولیس خاطره گرفتن پنالتی کریس رونالدو را در جام جهانی زنده کرد و این بار اسطوره بارسلونا را ناکام گذاشت.

بعد از این مهار فوق‌العاده، فردوسی‌ ور شوخی بیرانوند با رونالدو را تکرار کرد و گفت: «چطوری ژاوی؟»


مهار ضربه سر ژاوی توسط بیرانوند

مهار ضربه سر ژاوی توسط بیرانوند

برچسب ها: تدبیر24 ، واکنش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها