بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۵۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا داوران دیدارهای فینال لیگ قهرمانان تعیین شده است.
تدبیر24»پرسپولیس به عنوان قهرمان غرب آسیا به فینال لیگ قهرمانان رسید و حالا در انتظار تعیین تکلیف خودش در این رقابت هاست.
با این حال از سوی کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، نام داوران دو دیدار رفت و برگشت در فینال مشخص شد. برای بازی رفت که روز ۱۲ آبان قطعا در شرق آسیا خواهد بود، «ما نینگ» داور سرشناس چینی قضاوت کار را برعهده می‌گیرد.
برای دیدار برگشت نیز، از هفته قبل مشخص شده بود که «احمد الکاف» عمانی روز ۱۹ آبان قضاوت خواهد کرد. با این حساب، در بازی شرق آسیا که پرسپولیس راهی می‌شود، یک داور از همان منطقه را در زمین می‌بینیم و برای بازی برگشت فینال که قطعا در ورزشگاه آزادی است، داوری از غرب آسیا قضاوت می‌کند.

داور فینال های پرسپولیس در لیگ قهرمانان مشخص شد  
گفتنی است ما نینگ در دیدار هفته چهارم از مرحله گروهی بین الوصل امارات و پرسپولیس برای سرخپوشان کشورمان در ورزشگاه زبیل دبی قضاوت کرده بود که در آن دیدار، پرسپولیس با گل کمال کامیابی نیا توانست حریفش را شکست بدهد. این یعنی قدمم ما نینگ برای سرخ‌ها خیر است.

داور فینال های پرسپولیس در لیگ قهرمانان مشخص شد  

همچنین احمد الکاف نیز در بازی برگشت نیمه نهایی فصل قبل، دیدار پرسپولیس مقابل الهلال عربستان را سوت زد که در نهایت با تساوی ۲ - ۲ طرفین به پایان رسید و پرسپولیس از رسیدن به فینال آن رقابت ها بازماند. 

داور فینال های پرسپولیس در لیگ قهرمانان مشخص شد  

برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها