بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۵۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
گادوین منشا بازی درخشان دیگری در آسیا برای پرسپولیس انجام داد و در جریان تساوی شب گذشته برابر السد قطر که منجر به صعود سرخ پوشان به فینال لیگ قهرمانان شد، جزو ستاره‌های تیمش بود و روی تک گلی که به ثمر رساندند، تاثیر مستقیم گذاشت.

تدبیر24»مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در جریان دیدار مقابل السد با یک ضربه سر و سه شوت راه دور شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد ولی او بیشتر از گلزنی، با پاس‌های خود در این دیدار خوش درخشید، طوری که با ارسال برای سیامک نعمتی پاس گل داد و یک موقعیت عالی هم برای علی علیپور فراهم کرد که البته تبدیل به گل نشد.

منشا در پایان بازی برابر السد، جزو خوشحال‌ترین بازیکنان پرسپولیس بود و با پیراهنی که روی آن تصاویر فرزندان خردسال‌اش بود به شادی پرداخت و پس از آن هم برای دقایقی با بازیکنان السد گفت‌وگو کرد.

این مهاجم پرسپولیس ساعتی بعد از پایان دیدار آسیایی تیمش، تصویری در محل سکونت خود منتشر کرد که نشان می‌داد پیراهن ژاوی و بغداد بونجاح، دو ستاره تیم السد قطر در این مسابقه را گرفته و در پیامی از آنها تشکر کرده است.

لباس ژاوی و بونجاح در خانه منشا+عکس

برچسب ها: تدبیر24 ، ژاوی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها