بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹
ثبت هفتمین گل در این فصل از رقابت های لیگ برتر نشان داد مهاجم برزیلی سپاهان خیز بلندی برای رسیدن به آقای گلی برداشته است.
تدبیر24»امیر قلعه نویی حالا می تواند به خود ببالد که فصل گذشته با هر زحمتی بود مجوز ورود بازیکنی مثل کی روش استنلی به فوتبال باشگاهی ایران را دریافت کرد. بازیکنی که حالا تنها یک سال بعد از آغار به کار در ایران همه نگاه ها را به خود و توانایی هایش جلب کرده است تا محبوبیتش در جمع زردپوشان نصف جهان بیشتر از قبل شود.

مرد محبوب ژنرال در خط حمله سپاهان دیروز در آزادی تفاوت ها را با گلی دیدنی و سرنوشت ساز رقم زد تا ارزش های جنس خوب و بد خارجی در این بازی به وضوح دیده شود. کی روش توپی را تبدیل به گل سه امتیازی بازی کرد که انصافا بهره بردن از آن کار هر مهاجمی نبود اما این برزیلی تشنه گلزنی بدون ترس از اتفاقات و ریسک بالای ضربه زدن در این صحنه ها بار دیگر هنر سرزنی خود را به رخ همگان کشید تا با این گل خیز بلندی برای آقای گلی در کنار قهرمانی با سپاهان بردارد.

هفتمین گل کی روش استنلی در روزی که آنتونی استوکس آقای گل فعلی در مصاف تراکتوری ها با سپیدرود قدر موقعیت های گلزنی را ندانست، باعث شد تا سایه مهاجم برزیلی روی سر مهاجم ایرلندی بیافتد تا جنگ در بالای جدول برترین گلزنان فصل به اوج خود برسد. جنگی که تنها بر حسرت طرفداران استقلال افزود چون هنوز در انتظار یک ضربه از سوی مهاجمی مثل الحاجی گرو به سمت چارچوب رقبا هستند!

برچسب ها: تدبیر24 ، کی‌روش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها