بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: می دانستیم استقلال از کناره ها نمی تواند به ما ضربه بزند و برای همین در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم، عمق را بستیم.
تدبیر24»نیمه اول دیدار استقلال و سپاهان هنوز به دقیقه 10 نرسیده بود که سیاوش یزدانی با دستور امیرقلعه نویی برای گرم کردن فراخوانده شد و به پشت دروازه جنوبی رفت تا خود را آماده حضور در زمین کند.


پس از دقایقی و با توجه به اینکه نمایش نه چندان خوب سپاهان ادامه داشت، ساسان انصاری هم برای گرم کردن به یزدانی ملحق شد تا قلعه نویی نشان دهد از نمایش تمیش که چندین اشتباه وحشتناک در خط میانی و بخش دفاعی داشت، اصلا راضی نیست.

 

 

البته در همین حین هم علی کریمی یکی از مهم ترین بازیکنان استقلال مصدوم شد تا شاگردان کار سخت تری برای حفظ میانه میدان و تسلط بر جریان گردش توپ در زمین داشته باشند.


نیمه دوم که شروع شد ساسان انصاری به جای مهرداد محمدی و سیاوش یزدانی به جای محمد کریمی وارد زمین شدند تا به وضوح تیم سپاهان، شکلی دفاعی تر به خود بگیرد.

 


با توجه به اینکه مهدی کیانی تک هافبک تدافعی طلایی پوشان درآزادی و در نیمه اول بود، پرشمار تر بودن هافبک‌های تهاجمی استقلال سبب می شد تا کیانی کار سختی برای کنترل آنها داشته باشد؛ چرا که کریمی و کومان یک خط جلوتر بازی می کردند و در کارهای تدافعی هم تبحری نداشتند.


در نیمه دوم اما قلعه نویی به جای اینکه خالد شفیعی را از زمین بیرون بکشد که نیمه اول زیاد خوب کار نکرد، تصمیم گرفت تا پورقاز را یک خط جلوتر بیاورد و به جای سیستم 1-4-1-4 که در نیمه اول استفاده می کرد، از سیستم 1-3-2-4 استفاده کند، که باعث شد تراکم مدافعین یک خط جلوتر از خط دفاعی 4 نفره سپاهان بیشتر شود و مهدی کیانی مانند نیمه اول تنها نباشد. در خط جلو هم اضافه شدن ساسان انصاری که هم از چپ و هم از راست به حملات اضافه می شد، سبب شد تا به خصوص در ضدحملات زهر سپاهان بیشتر شود.

 


بستن فضاهای عمقی خط دفاع که در نیمه اول بارها سپاهانی ها را به دردسر انداخته، کلید پیروزی سپاهان برابر استقلال بود که در طول بازی نمایش بهتری ارائه دادند، ولی امیرقلعه نویی با به کار گیری استراتژی تدافعی تر و بستن فضاهای آبی پوشان در میانه میدان سبب شد تا باگلزنی در یکی از ضدحملاتی که داشتند، سه امتیاز ارزشمند از ورزشگاه آزادی بگیرد.

 


استراتژی قلعه نویی سبب شد تا استقلال بیشتر به ارسال از کناره ها روی بیاورد و با توجه به آوراژ قدی بالایی که سپاهانی ها دارند، در اکثر دوئل های هوایی برنده تیم میهمان بود؛ یک بار هم دانشگر موفق شد به توپ ضربه بزند که با بدشانسی آبی پوشان توپ به تیرک دروازه برخورد کرد تا فرصت استقلال برای کسب یک امتیاز از بازی هم از دست برود و قلعه نویی پیروز مهم ترین نبرد هفته دهم شود و البته برای سومین مرتبه شفر را مغلوب کرده باشد.

برچسب ها: تدبیر24 ، قلعه‌نویی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها