بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱
یک روزنامه قطری ملی‌پوش ایرانی تیم الاهلی دوحه را به عنوان بهترین بازیکن هفته دهم لیگ ستارگان قطر انتخاب کرد.
تدبیر24»روزنامه استاد الدوحه با قرار دادن نام امید ابراهیمی در ترکیب تیم منتخب هفته دهم لیگ ستارگان قطر و انتخابش به عنوان بازیکن برتر هفته نوشت: امید ابراهیمی درخشش خود را در ترکیب تیم الاهلی در بازی با تیم السد نیز ادامه داد. این بازی بهترین بازی خود را با به ثمر رساندن ۲ گل از مجموع ۴ گل به ثمر رسیده در نبرد برابر السد به نمایش گذاشت.
عکس| فرمانده سابق استقلالی‌ها بهترین بازیکن هفته لیگ قطر
در ادامه این مطلب آمده است: امید ابراهیمی رمز پیروزی تیم الاهلی برابر السد بود. این هافبک برجسته کلید ارتباطی خطوط حمله، میانی و دفاعی بود و نقش مهمی را ایفا کرد. بدون توجه که او چگونه این خطوط را با بازیخوانی خوب خود مرتبط ساخت آمادگی جسمانی و مهارتش باعث شد تا ۲ گل به تیم السد بزند. بازیکن تیم الاهلی سزاوار عنوان بهترین بازیکن هفته دهم لیگ ستارگان به خاطر بازی عالی خود برابر السد بود. بازی که برای تیم الاهلی یکی از سخت‌ترین‌های فصل جاری بود. این بازی برای امید ابراهیمی و الاهلی یک آزمایش واقعی و سخت محسوب می‌شد.
روزنامه استاد الدوحه همچنین میلان ماچالا، سرمربی تیم الاهلی را به عنوان بهترین سرمربی هفته دهم لیگ ستارگان قطر انتخاب کرد و نوشت: ماچالا پس از شروع نامطمئن در فصل جاری لیگ ستارگان تا آستانه اخراج پیش رفت، اما با گذشت زمان تاثیرگذاری‌اش را نشان داد. تیم الاهلی پس از پیوستن محمد مونتاری و بازگشت محمدرضا خانزاده و مشال از دوران مصدومیت توانست عملکرد بهتری را از خود نشان دهد. تیم الاهلی با پیروزی برابر السد ۱۵ امتیازی شد و در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ ستارگان قرار گرفت. این تیم می‌تواند صعود خود را در این جدول در صورت درخشش امید ابراهیمی در بازی‌های آینده نیز ادامه دهد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها