بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
کاشیما آنتلرز با کسب تساوی 3-3 مقابل سوون سامسونگ به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد و رقیب پرسپولیس شد. باشگاهی 71 ساله که افتخارات و رکورد های بسیاری در فوتبال ژاپن به دست آورده است.
تدبیر24»پرسپولیس باید به مصاف کاشیما آنتلرز برود تا شاید رویایی به قدمت چند دهه را برای هوادارانش تحقق بخشد. تیم رقیب پرسپولیس را بیشتر بشناسیم.

تاسیس

این باشگاه در سال 1947 توسط شرکت صنایع سومیتومو در شهر اوزاکا تاسیس شد. آن ها در سال 1975 به شهر کاشیما منتقل شدند. شهری در استان ایباراکی، جنوب شرقی ژاپن که تنها شصت هزار نفر جمعیت دارد. عمده شهرت کاشیما در ژاپن به شهرک صنعتی آن است که در سال 1963 افتتاح شد و در سال 1973 تکمیل شد. شهرکی با بیش از هزار و پانصد کارخانه که کاشیما را به شهری تولیدی تبدیل کرده است. طبیعت کاشیما به گوزن های آن معروف است. حیواناتی که هر ساله گردشگران بسیاری را به این شهر ژاپنی می کشاند. قدمت گوزن های کاشیما به هزار و سیصد سال می رسد.


افتخارات

پیش از سال 1993 و تاسیس مدل نوین لیگ برتر ژاپن، کاشیما آنتلرز پرافتخار ترین تیم فوتبال ژاپن بود. آن ها در سال 2000 به نخستین تیم تاریخ فوتبال ژاپن تبدیل شدند که در یک فصل، قهرمانی سه گانه داخلی (جی لیگ، جی لیگ کاپ و جام امپراطوری) را کسب کرده است. گوزن ها در سال 2007 به نخستین باشگاه ژاپنی با ده قهرمانی داخلی تبدیل شدند. آن ها در فصول 2007، 2008 و 2009 سه سال پیاپی قهرمان جی لیگ شدند تا رکوردی تاریخی را از آن خود کنند. هشت قهرمانی در جی لیگ، پنج قهرمانی در جام امپراطوری،  شش قهرمانی در جی لیگ کاپ و شش قهرمانی در سوپر جام ژاپن مهم ترین افتخارات گوزن ها است. آن ها در سال 2016 به نخستین باشگاه آسیایی فینالیست جام باشگاه های جهان تبدیل شدند.

اسطوره ها

 زیکو (به عنوان سرمربی و بازیکن) و لئوناردو از جمله مهم ترین بازیکنان تاریخ کاشیما آنتلرز هستند. گاکو شیباساکی، پنج سال در کاشیما بازی کرد. ببتو و بیسمارک از دیگر بازیکنان به نام آنتلرز بودند.


فینالیست امروز

گوزن های ژاپنی، چهار هفته مانده به پایان جی لیگ با 46 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند. با توجه به فاصله چهارده امتیازی با صدر، قهرمانی آنان در لیگ غیرممکن است. اگرچه آنان به دور یک چهارم نهایی جام امپراطوری صعود کرده اند، اما فینال جی لیگ کاپ را واگذار کردند تا عطش پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا بیش از هر زمان دیگری گلوی گوزن ها را بسوزاند. میانگین سنی 26.8 ساله در کنار میانگین 10 کیلومتری دوندگی بازیکنان نشان دهنده تلاش و کوشش جوانان کاشیما برای کسب عناوین فصل است. ارزشمند ترین بازیکن آنتلرز، گن شوجی 3.5 میلیون یورویی اهل ژاپن است. 5 بازیکن خارجی کاشیما 16.7 درصد از عمق ترکیب 30 بازیکنی را شامل می شوند. ارزش همه بازیکنان کاشیما آنتلرز بر روی هم بیش از 20 میلیون یورو است.

فینال لیگ قهرمانان آسیا در دو بازی رفت (12 آبان) در ورزشگاه چهل هزار نفری کاشیما و برگشت (19 آبان) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها