بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷
مژده به جاماندگان کاروان اربعین حسینی
این پیاده روی از حرم حضرت قاسم ابن الحسن تجریش در شمالی ترین نقطه تهران به سمت حرم حضرت عبدالعظیم حسنی در جنوبی ترین نقطه تهران خواهد بود.
تدبیر24»تفاوت این کاروان پیاده روی با برنامه های مشابه آن در شکل برگزاری و مدت زمان آن است به این صورت که شرکت کنندگان عزیز با همان شکل و هیبت پیاده روی مشایه نجف تا کربلا (کوله پشتی و لوازم شخصی و مسافرتی مانند لباس و‌کفش پیاده روی و ‌یک وعده غذای سرد و ...) و مدت زمان برگزاری آن یعنی از غروب آفتاب شب اربعین تا عصر روز ‌اربعین ( اسکان شبانه جهت خواب و استراحت در موکب میانه راه) در اين كاروان پياده روى شركت خواهند كرد.
انتظار میرود که عزیزان شرکت کننده بهمراه خانواده محترم شان در این قافله عاشقی شرکت نمایند تا تمرینی باشد برای حضور معنوی شان در سالهای آینده پیاده روی نجف تا کربلا ان شاء الله.
شروع تجمع :
این حرکت مقارن با نماز مغرب و عشاء ساعت ۴ عصر روز دوشنبه ۷ آبان در امامزاده قاسم تجریش واقع در خیابان گلابدره آغاز خواهد شد و پس از طی نیمی از مسیر ، موکب میانی جهت اسکان شبانه در امامزاده روح الله میدان امام خمینی (ره) آماده پذیرایی از افراد است.
لازم بذکر است بعد از اقامه نماز صبح و ميل صبحانه ، کاروان مذکور با الحاق به تجمع عظیم جاماندگان حسینی در میدان امام حسین (ع) مسیر خود را بسمت حرم حضرت عبدالعظیم حسینی (ع) طی خواهد کرد
برچسب ها: تدبیر24 ، شبانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها