بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۵۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹
شبکۀ اجتماعی توییتر ممکن است گزینۀ «لایک» را از پایین مطالب حذف کند. گفته می‌شود که این کار با هدف ایجاد «محیطی سالم‌تر» برای گفتگو و افزایش کیفیت ارتباطات انجام خواهد شد.

تدبیر24»خبر حذف گزینۀ لایک اولین بار از سوی نشریۀ بریتانیایی «تلگراف» منتشر شد. این نشریه به سخنان جک دورسی، بنیان‌گذار و مدیر عامل توییتر اشاره کرده که به تازگی گفته است با وجود این گزینه چندان موافق نیست و به‌زودی آن را حذف خواهد کرد.

توئیتر، گزینه لایک را حذف می‌کند

جک دورسی اعلام کرده بود: «ما یک دگمۀ لایک به شکل قلب داریم و مردم را تشویق می‌کنیم که به جای شرکت در بحث‌ها آن هم به شیوه‌ای سالم، برای افزایش لایک‌ها تلاش کنند. آیا این کار خوبی است؟»

گزینۀ لایک که به شکل قلب است در سال ۲۰۱۵ میلادی جایگزین گزینه‌ای ستاره‌ای شکل شد که به کاربران اجازه می‌داد توییت‌های مورد علاقۀ خود را حفظ کنند، بتوانند آنها را دوباره پیدا کرده و بخوانند.

توئیتر، گزینه لایک را حذف می‌کند

اما ایجاد این دگمه که وسیله‌ای برای نشان دادن قضاوت مثبت کاربران نسبت به یک خبر یا رویداد بود، به‌تدریج در شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر تبی را بوجود آورد و گاه باعث رقابت میان کاربران برای کسب لایک‌های بیشتر آن هم به هر قیمتی شد.

توییتر در واکنش به این خبر اعلام کرد: «همان طور که از مدت‌‌ها پیش گفته‌ایم، ما در حال بازنگری تمام بخش‌های خدمات‌دهی هستیم تا اطمینان یابیم انگیزۀ لازم برای انجام گفتگوهای سالم را ایجاد کرده‌ایم، بازنگری در دگمۀ لایک نیز در همین چهارچوب قرار دارد. ما در مراحل اولیۀ کار هستیم و قصد نداریم در حال حاضر در این باره تصمیمی را منتشر کنیم.»

توئیتر، گزینه لایک را حذف می‌کند

اکنون باید منتظر ماند و دید که این دگمه مخصوص پسند کردن پست‌های توئیتری چه سرنوشتی پیدا می‌کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، لایک
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها