بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۶۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
وزیر آموزش‌وپرورش گفت: مهمترین اقدامی که برای معیشت معلمان در دستور کار قرار دادیم، طرح رتبه‌بندی است.

تدبیر24»سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در مورد تمهیدات این وزارتخانه برای بهبود معیشت معلمان اظهار کرد: مهمترین اقدامی که برای معیشت معلمان در دستور کار قرار دادیم طرح رتبه‌بندی است که اکنون در دولت در حال بررسی است.با پیگیری برای اجرای طرح امیدواریم پس از اتمام کار در دولت، بررسی رتبه‌بندی  به سرعت در دستور کار مجلس قرار بگیرد.

نمی‌توان کتمان کرد؛‌به کمک مالی خانواده‌ها به شدت نیازمندیم

وی در ادامه دربار دریافت وجه از خانواده‌ها توسط مدارس گفت:‌به کمک  مالی و اقتصادی خانواده‌ها به شدت نیازمندیم و نمی‌توانیم این موضوع را کتمان کنیم اما کاش روزی شود که وزیر آموزش و پرورش بگوید ریالی از خانواده‌ها نمی‌خواهم.

بطحایی ادامه داد: البته امروز بیش از کمک‌های مالی به مشارکت و همسویی خانواده‌ها نیاز داریم و ضرورت انجمن اولیا و مربیان از این جهت اهمیت دارد که به همسویی مدرسه و خانواده منجر می‌شود. از انجمن اولیا و مربیان می‌خواهم بخش اندکی از فعالیت‌هایش را به مسائل مالی اختصاص دهد و بخش عمده تمرکزش برای همسویی خانه و مدرسه باشد تا اهداف تربیتی هم به خوبی محقق شود.


برچسب ها: تدبیر24 ، آموزش‌
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها