بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۵۷۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از دستگیری زنی که اقدام به کلاهبرداری از کاربران یک ربات تلگرامی به نام "همدم یاب" کرده بود، خبر داد.

تدبیر24» سرهنگ تورج کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: در پی مراجعه شهروندان به پلیس و ارائه شکایت مبنی بر کلاهبرداری و دسترسی به حساب‌های بانکی آنان، در بررسی فنی مشخص شد شکات با عضویت در شبکه‌های اجتماعی از طریق نصب ربات "همدم یاب" برای همسریابی ثبت نام کرده و پس از عضویت و درج اطلاعات بانکی خود در سایت ارائه شده جعلی، حساب بانکی آنان تخلیه شده است.

 کاظمی با بیان اینکه متهم پس از طراحی سایت جعلی فیشینگ در پوشش ربات "همدم یاب" اقدام به اخذ مبلغ 50 هزارتومان از افراد متقاضی برای ثبت نام و عضویت در کانال کرده بود، گفت: این فرد نه تنها هزینه واریزی را برگشت نداده بود، بلکه با وارد کردن اطلاعات بانکی افراد در درگاه جعلی و شبیه سازی شده یکی از درگاه های بانکی اقدام به خالی کردن حساب افراد کرده بود.

وی با بیان اینکه موضوع در دستور کار مهندسین پلیس فتا قرار گرفت، افزود: با هماهنگی مرجع قضایی متهم که یک زن جوان بود شناسایی و دستگیر شد که تحقیقات از وی ادامه دارد.


رئیس پلیس فتای تهران بزرگ به شهروندان هشدار داد که در هنگام درج اطلاعات حساب و کارت‌های بانکی خود به آدرس اینترنتی یا url  دقت کرده و بهتر است که آدرس اینترنتی درگاه بانکی را از خود بانک دریافت کنند.

انتهای پیام

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها