بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
دروازه بان ملی پوش پرسپولیس در بازی با کاشیما آنتلرز روی دو صحنه مغلوب ستاره های برزیلی رقیب شد آن هم در حالی که روی گل ها تقصیری نداشت.
تدبیر24»بازی دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن برگزار شد و پرسپولیس با دو گل از حریفش کاشیما آنتلرز شکست خورد. در این بازی علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس دو بار روی ضربات دو بازیکن برزیلی دروازه اش باز شد هرچند گل دوم این تیم روی یک موقعیت مشکوک به آفساید به ثمر رسید.

روی گل اول هم ضربه هافبک دفاعی برزیلی آنقدر دقیق و به گوشه زده شد که عملا کاری از دست بیرانوند برنمی آمد. روی گل اولی که کاشیما به ثمر رساند بیرانوند خیلی تلاش کرد که مانع از به ثمررسیدن گل شود اما هرچه بدنش را کشید نتوانست به توپ برسد. در این صحنه سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده دو مدافع پرسپولیس روی توپ تکل زدند اما ضربه سیلوا سریعتر بود و از زیر پای آنها رد شده و وارد گل شد.

روی صحنه گل اول کاشیما، اگر در دو فریمی که سیلوا پشت هجده قدم و ثانیه ای قبل از ضربه مدافعان پرسپولیس تنها لحظه ای سریع تراقدام می کردند آن وقت این توپ سرنوشت دیگری پیدا می کرد. این دو فریم می توانست سرنوشت دیگری داشته باشد و شاید این دو فریم صحنه های حسرت بار علی بیرانوند پرسپولیسی باشد.

عکس| دو فریم از حسرت علیرضا بیرانوند

عکس| دو فریم از حسرت علیرضا بیرانوند

برچسب ها: تدبیر24 ، بیرانوند
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها