بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
تماشاگران حاضر در کاشیماساکر به هر شکلی که می توانستند تیم محبوب خود را برای رسیدن به گل تشویق و حمایت می کردند.

تدبیر24» اما عجیب ترین تشویق را یکی از ایرانی های مقیم ژاپن انجام داد. طرفداری که برای حمایت از پرسپولیس مقابل کاشیما عجیب ترین شیپور را با خود به ورزشگاه کاشیماساکر آورده بود و در تمام دقایق با صدای ویرانگر این شیپور سعی داشت در همهمه سکوها خودی نشان بدهد.

عجیب ترین شیپور حاضر در ورزشگاه کاشیماساکر با نوعی صدف دریایی ژاپنی ساخته شده بود تا صدای وحشتناکی از خود تولید کند. مسلما تصاویر این شیپور عجیب می تواند برای مدت ها به سوژه ای جالب برای رسانه های ژاپنی و قاره تبدیل شود تا در ابداع وسایل تشویقی باز هم پای ایرانی ها در میان باشد.

عجیب‌ترین شیپور در کاشیما+عکس

عجیب‌ترین شیپور در کاشیما+عکس

برچسب ها: تدبیر24 ، شیپور
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها