بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹
نماینده مردم دهلران و آبدانان در مجلس بر لزوم اتحاد و همدلی در مقابله با دشمنان تأکید کرد و گفت: بازگشایی مرز دهلران به تسهیل حمل و نقل زائرین مراسم اربعین حسینی کمک می‌کند.
تدبیر24»شادمهر کاظم زاده در نشست علنی امروز (یکشنبه، 13 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور خود با گرامیداشت 13 آبان که نماد شکست استکبار جهانی است، گفت: آمریکا و ایادی استکبار بدانند که اگر فکر می‌کنند با فشار و جنگ اقتصادی می‌توانند عاشقان امام حسین (ع) را از پای درآورند، موفق نخواهند شد و در این راستا باید نگاهی به حضور میلیونی و باشکوه عاشقان امام حسین در مراسم اربعین حسینی داشته باشند.

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور آمریکا بداند که رئیس‌جمهورهای پیشین آمریکا نیز قصد داشتند تمدن نوین اسلامی در ایران را نابود کنند اما امروز این تمدن در سراسر جهان در حال بالندگی است و اربعین نمادی از بالندگی تمدن نوین اسلامی است.

وی ادامه داد: از تمامی دستگاه‌های اجرایی و مسئولان و مردم ایران که بستر حرکت بزرگ مراسم اربعین را فراهم کردند قدردانی می‌کنم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: اجرایی کردن پروژه  و پتروشیمی دهلران یکی از مطالبات مردم منطقه بوده و خدا را شاکرم با انجام این دو پروژه در حال انجام حداقل به بخشی از مطالبات مردم رسیدگی می‌شود اما به رئیس صندوق نفت تذکر می‌دهم به حقوق مردم حوزه انتخابیه بر اساس برنامه ششم توجه کند و در شرایط مساوی از نیروهای بومی استفاده کند و مانع از ظلم و ستم به مردم منطقه شود. نکته دیگر اینکه شرکت‌های فعال در منطقه به اجرای قانون پایبند باشند چرا که در غیر این صورت تخلف انجام داده‌اند و باید پاسخگو باشند.

بازگشایی مرز دهلران به تسهیل حمل و نقل زائرین اربعین حسینی کمک می‌کند

کاظم زاده ادامه داد: رئیس جمهور و هیئت دولت بدانند که مسائل اقتصادی همه اقشار کشور را درگیر کرده اما باید رسیدگی به معیشت فرهنگیان نیز یکی از اولویت‌های اساسی محسوب می‌شود، نکته دیگر اینکه برای ساماندهی نیروی انسانی مدارس چه اقدامی تاکنون صورت گرفته؟ چرا پس از گذشت حدود 45 روز از سال تحصیلی هنوز برخی مدارس با مشکل کمبود معلم روبرو هستند، نکته دیگر اینکه چرا برای اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان اقدام عملیاتی صورت نگرفته است.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: مردم شریف ایران اسلامی و تمامی مسلمانان جهان به امام حسین (ع) ارادت دارند، در این راستا سوال این است که چرا مرز دهلران بازگشایی نمی‌شود چرا که این مرز به پایتخت ایران و عتبات عالیات عراق از لحاظ فاصله جغرافیایی نزدیک‌ است و وزیر کشور که سال گذشته قول مساعدت دادند باید به این موضوع رسیدگی ویژه کند تا زائران با مشکلات حمل و نقل و ترافیک روبرو نشوند، در این راستا باید مرز تکمیل شود.

اتحاد و همدلی رمز موفقیت در برابر دشمنان

نماینده مردم دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان ایلام در 8 سال دفاع مقدس با تمام توان در مقابل صدام ایستادگی کرد و خاکریز ایران اسلامی محسوب می‌شد بنابراین باید ستاد نیروهای مسلح تمامی شهرستان‌های حوزه انتخابیه‌ام را جزو مناطق عملیاتی محسوب کند و حقوق مردم شریف این مناطق را رعایت کند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس یادآور شد: در شرایطی که دشمن تمامی امکانات خود را علیه جمهوری اسلامی به کار گرفته باید از تخریب‌ها پرهیز شود و با اتحاد و همدلی در برابر دشمنان ایستادگی کرد و بار دیگر موفق شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها