بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۵۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۱
مصاف تیم‌های همشهری فولادنوین و استقلال اهواز در آغاز هفته هشتم لیگ 2 بار دیگر صحنه درگیری هواداران با یکدیگر شد که با خونریزی پایان یافت.
تدبیر24»زد و خوردی که در دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان ایجاد شد، آخرین سکانس از یک درگیری در فوتبال کشور بوده؛ درگیری‌ای که با پوشش رسانه ای گسترده ای همراه شد تا پس از آن اتفاق تلخ همه دست به کار شوند تا از رخ دادن مجدد این اتفاق هر طور شده جلوگیری کنند. با این وجود این ناهنجاری همچنان در حال تکرار است و به نظر می رسد هنوز زمان زیادی با اتمام این ماجراهای تلخ فاصله داریم.


تازه ترین آپدیت زد و خورد و خونریزی فوتبال ایران در اولین بازی از هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران رخ داد که تیم‌های فولادنوین و استقلال اهواز در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز روبروی هم به میدان رفتند و در شرایطی که بازی تا حوالی دقیقه 80 با تساوی بدون گل پیش می‌رفت، به‌دلیل ایجاد درگیری متوقف شد.


اخراج مربی استقلال اهواز و حضور او روی سکوها جرقه آغاز درگیری ها را زد و حاضرین روی سکوها آماده بودند تا با کوچکترین بهانه وارد زمین شوند و خیلی زود هم تصمیم خود را عملی کردند.


حضور هواداران و لیدرهای باشگاه خوزستان در آبادان برای حمایت از فولاد خوزستان مقابل صنعت نفت آبادان، برتری عددی را برای هواداران استقلال اهواز فراهم کرده بود و همین باعث شد تا هواداران تیم میهمان نسبت به میزبان دست بالاتر را داشته باشند.


شدت درگیری ها به حدی بالا بود که حسن هوری سرمربی فولاد نوین خوزستان برای حمایت از شاگردانش مقابل برخی از حاضرین در استادیوم ایستاد تا شاگردانش آسیب نبینند ولی همه افرادی که برای بازی روز گذشته به استادیوم رفته بودند، آنقدر خوش شانس نبودند و شاهد خونریزی در شرایطی بودیم که تعداد افراد حاضر در ورزشگاه کمتر از 1000 نفر بود.  


درگیری‌ها ابتدا روی سکوی تماشاگران بین تعدادی از هواداران دوتیم ایجاد شد و سپس به مناطق مختلف زمین بازی هم کشیده شد تا بازیکنان از ترس چاقو نخوردن به گوشه ای پناه ببرند و در نهایت این مسابقه نیمه تمام بماند.


این درگیری با مصدومیت و خونریزی چند نفر خاتمه یافت .

 

 

 

برچسب ها: تدبیر24 ، خونریزی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها