بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۵۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
محسن چاوشی، خواننده موسیقی پاپ، با انتشار متنی در اینستاگرام، با یادآوری شرایط خواندن قطعات فیلم «سنتوری» با ذکر عبارت «بعضی اوقات خنده‌ام می‌گیرد به جویندگان مهری که فلسفه می‌دانند و کاری می‌گردانند اما جای مهر به راحتی دهان‌شان را به بی‌مهری باز می‌کنند»، به داریوش مهرجویی، کارگردان فیلم «سنتوری» کنایه زد.

تدبیر24»اختلاف داریوش مهرجویی و محسن چاوشی به پیش تولید فیلم «سنتوری ۲» باز می‌گردد که با انصراف این خواننده از حضور در آن، مجادلات کلامی این دو هنرمند به اوج رسید.

کنایه محسن چاوشی به داریوش مهرجویی +عکس

محسن چاوشی در پست تازه اینستاگرامی‌اش نوشته است:

«آنروزها زنده‌ها که هیچ مرده‌ها هم زنده به حسابم نمی‌آوردند. گذشت و صد البته همه را بیازمودم، اصلاً خوشترم نیامد که نیامد! خوشتر کدامست آخِر؟

در خیابان خوش قدم میزدم، منزل پدری‌ام را میگویم و هر روز ناخوش احوال‌تر، کلید می‌انداختم به در و آرام به تنها اتاق خانه میخزیدم و به لامپ چهلِ آوایزان و سیم مبارکش خیره میشدم.. خاموشی عیب پوش است درست اما خفه‌ات میکند. هیچ چیز به اندازه کج‌ فهمی نمیتواند آزارت بدهد.

آنقدر که قلبت آن لحظه با سَقَر تفاوتی نمیکند ... من چهارمین نام دوزخ که هیچ، هزارمین نام دوزخم! زخم خورده و بی مرهم و بی محرم! تنها رفیق سوختگی‌هایت خمیرِ دندان! آه از این اَمردادی بی دندان...

علیِ سنتوری در همان اتاق شکل گرفت. من با تو خوشم تو خوشی با دل من! من با تو بی تو با شما بی شما با همه بی همه ناخوشم.

بعضی اوقات خنده‌ام میگیرد به جویندگان مِهری که فلسفه میدانند و کاری میگردانند! اما جای مهر به راحتی دهانشان را به بی مهری باز میکنند ..

امیدوارم به تریج قبای کسی بر نخورد .. فقط خنده ام میگیرد! البته اگر اجازه میدهید بخندم.!»

برچسب ها: تدبیر24 ، محسن چاوشی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها