بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
مهم ترین موضوعی که این روزها بازیکنان پرسپولیس را نگران می کند، احتمال قهر تماشاگران در روز فینال است.
تدبیر24»پرسپولیس روز شنبه باید در ورزشگاه آزادی و با حضور تماشاگرانش، فینال برگشت را مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن برگزار کند. بازی مهمی که برای هر دو تیم، خیلی سخت تلقی می‌شود.
از اردوی پرسپولیسی‌ها خبر جالبی به دست مان رسید. گویا مهم‌ترین نگرانی بازیکنان این تیم قبل از فینال برگشت، نحوه نگرش هواداران و رفتار آن‌ها در ورزشگاه است. در واقع بازیکنان پرسپولیس نمی‌دانند اگر در مقابل کاشیما بار دیگر شکست بخورند، تساوی به دست بیاورند و یا اصلا به هر دلیلی قهرمان نشوند، طرفداران پرسپولیس چه واکنشی به عملکردشان نشان می‌دهند؟
آیا طرفداران پرسپولیس در این شرایط، علیه بازیکنان شعار سر می‌دهند و یا اینکه با درک سختی‌هایی که تیم تحمل کرده، تحت هر شرایطی در پایان کار، بازیکنان و کادرفنی را تشویق می‌کنند؟
برچسب ها: تدبیر24 ، بزرگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها