بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲
قیمت بلیت بازی پایانی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا که در روز‌های گذشته گمانه‌زنی‌های مختلفی درباره آن صورت گرفته بود، اعلام شد.
تدبیر24»بلیت بازی برگشت پرسپولیس - کاشیما آنتلرز، اعلام و دوباره بلیت بازی گران شد. روز گذشته قیمت بلیت فینال لیگ قهرمانان اعلام شد اما امروز دوباره قیمت ها تغییر کرده و گران شده است. جایگاه برای بازی پایانی لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا که برای اولین بار در تهران برگزار خواهد شد، به ارزش ۸۰ هزار تومان، عرضه می‌شود. بلیت روبروی جایگاه ۸۰ هزار تومان خواهد بود که روز گذشته ۵۰ هزار تومان اعلام شده بود و همچنین بلیت سکو‌های پشت دروازه ۵۰ هزار اتومان و طبقه دوم که بخش اعظم بلیت فروشی این مسابقه را شامل می‌شود، به قیمت ۳۰ هزار تومان ارایه می‌گردد.
گفتنی است؛ دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۹ آبان ماه ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

عکس| بلیت فینال لیگ قهرمانان آسیا باز هم گران شد

برچسب ها: تدبیر24 ، قهرمانان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها