بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۵۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
پژمان بازغی بار دیگر بر اظهارنظر پیشین خود درباره محمدرضا گلزار تاکید و بیان کرد که او سوپراستار نیست

تدبیر24»برنامه «من و شما» این هفته میزبان پژمان بازغی، شهاب عباسی، علی سخنگو بود که با حضور در این برنامه درباره موضوعات مختلفی به‌صحبت پرداختند.

پژمان بازغی که مهمان آرش ظلی‌پور بود، در ابتدا درباره دستمزد خود در «کودک‌شو» بیان کرد:

رقم عجیبی دریافت نمی‌کنم و البته مایل نیستم بگویم چقدر می‌گیرم. چون که بعضی‌ها به سرعت با ضرب و تقسیم درآمد من در ماه و سال، می‌خواهند به صفحه من حمله و توهین کنند. دستمزد من از مجریان شاخص تلویزیون بالاتر نیست و اساسا سازمان یک ساز و کاری دارد که هرکسی نمی‌تواند یک رقم برای خودش بگوید و پول عجیب بگیرد.

او همچنین ادامه داد:
من تخصصم بازیگری ست و می‌خواهم کامل روی این مقوله تمرکز کنم فعلا به تهیه‌کنندگی و کارهای دیگر فکر نمی‌کنم. بعضی‌ها می‌گویند چرا آواز نمی‌خوانی. باید بگویم که من بازیگرم و در حال حاضر کار دیگری انجام نمی‌دهم. به واسطه فیلم آخر و تجربه همکاری با بازیگران سینمای ترکیه خیلی جدی‌تر به کارم ادامه می‌دهم و بعد از این همکاری مسیر زندگی‌ام تغییر کرد.

بازغی با اعلام اینکه هنوز روی موضع قبلی خود مبنی بر سوپر استار نبودن محمدرضا گلزار سوپراستار هست، در پاسخ به سوال آرش ظلی‌پور درباره اینکه پس سوپراستار کیست، گفت:

ببینید این یک مقوله تخصصی و مفصل است و یک تعریف مشخص دارد که ما هنوز به آن نرسیدیم. مثلا می‌توانیم بگوییم که علی دایی در ورزشمان به آن رسیده اما در سینما نمیتوان گفت گلزار سوپراستار است.

او همچنین نظرش را درباره اجرای گلزار و حمید گودرز اعلام کرد و اظهار داشت:

من هر دو مسابقه را دیدم و هم محمدرضا گلزار و هم حمید گودرزی اجرای خوبی دارند اما نویسنده هردو مسابقه خوب نیست و باید سوالات و موضوعات بهتری مطرح شود و از نظر من نقطه ضعف این برنامه‌ها نویسنده آنها است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها