بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۵۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱
درخشش دو کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در تراکتورسازی تبریز دقیقاً نقض خاطرات ما از بازگشت ستاره‌های لژیونر به فوتبال ایران است.
تدبیر24»شجاعی و دژاگه دارند در تیم تبریزی می‌درخشند، آن‌ها از افت خود به‌خاطر کیفیت لیگ ایران نترسیدند و راهی کشور شدند و به سابقه ذهنی هیچ‌کس توجه نکردند.
پیش از آن‌ها بازیکنی مثل «فریدون زندی» شماره ۱۰ تیم مطرح کایزرسلاترن وقتی به ایران برگشت به استیل‌آذین پیوست و گرچه بعدش راهی استقلال و حتی الاهلی شد، اما دیگر هیچ‌وقت در حد و قواره ستاره بوندس‌لیگا دیده ظاهر نشد. درست مثل مهدوی‌کیایی که در بازگشت به ایران تا پوشیدن پیراهن داماش هم پیش رفت، یا نکونام که از بستن بازوبند کاپیتانی در لالیگا به میان‌داری زمین سایپا رسید و در نهایت فوتبال را کنار گذاشت. به این ترکیب «آندرانیک تیموریان» را هم اضافه کنید که وقتی شانس پیشرفت در «بولتون» و فوتبال اروپا را داشت به ایران آمد و در همین تراکتورسازی که این روز‌ها محل درخشش لژیونر‌های برگشته است، کم‌کم از سطح فوتبال حرفه‌ای دور شد و راه گسترش فولاد و ماشین‌سازی را پیش گرفت.
با تمام این‌ها حالا «اشکان دژاگه» و «مسعود شجاعی» با بالاترین سطح آمادگی در تراکتورسازی هستند. آن‌ها ثابت کردند که بی‌مشتری نبودند که راهی لیگ ایران شدند، بلکه در یک شرایط مذاکراتی خوب چه از نظر مالی و چه رفاهی و شاید مشورتی با سرمربی تیم ملی، راه تبریز را پیش گرفتند و با قدرت در سطح اول فوتبال ایران توپ می‌زنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها