بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۱

پس از معرفی مسعود سلطانی فر به عنوان وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان دولت یازدهم به مجلس شورای اسلامی ، رییس فدراسیون بوکس گفت: او می‌تواند ورزش ایران را تکان دهد.
احمد ناطق نوری اظهار کرد: سلطانی‌فر با توجه به سابقه ای که در مدیریت دارد می‌تواند ورزش ایران را تکان دهد. او در مدیریت‌های قبلی خود مطلوب کار کرده و با اطلاعاتی که از حضور قبلی‌اش در ورزش دارد می‌تواند در این بخش مفید و موثر باشد.

وی افزود: او سابقه حضور به عنوان قائم مقام سازمان تربیت بدنی را دارد و از این نظر از برخی‌ها که اصلا ورزشی هم نبودند و به ورزش آمدند، قطعا بهتر است. سلطانی فر سابقه مدیریتی خوبی دارد و با استفاده از مشاوران و معاونان ورزشی خوب می‌تواند در این بخش تحول ایجاد کند.
ناطق نوری که عضو کمیته‌ بررسی و معرفی وزیر ورزش و جوانان به دکتر روحانی، رییس جمهور منتخب برای معرفی به مجلس نیز بود در مورد کارهایی که در آن کمیته‌ انجام شد، گفت: 20 نفر عضو این کمیته‌ بودند و رزومه و برنامه بسیاری از افراد را بررسی کردند و بارها با آنها صحبت کردند.

پس از بررسی این افراد و برنامه‌هایشان و جمع بندی در کمیته‌ ، نهایت شش نفر به عنوان افراد پیشنهادی کمیته‌ به آقای روحانی معرفی شدند. بعد از این معرفی بود که دوباره افراد برگزیده مورد بررسی قرار گرفتند و این بار سه نفر به عنوان افراد برگزیده به آقای رییس جمهور معرفی شدند تا از بین آنها وزیر مورد نظر انتخاب شود.

وی در مورد ملاک‌ها و معیارهای انتخاب این سه نفر ، ادامه داد: برنامه قوی، رزومه مدیریتی خوب، توانمندی کنترل وزارتخانه، تعامل با جامعه ورزش، توجه به بخش جوانان و ورزش، رابطه با فدراسیون‌های ورزشی مقامات و تیم‌ها ، برنامه‌ریزی دقیق و مناسب برای جوانان، بخشی از ملاک‌های مهم برای انتخاب فرد مورد نظر بود که سلطانی فر شرایط بهتری داشت. البته سلایق سیاسی و پیشینه مدیریتی هم مهم بود و در این ملاک‌ها حضور در ورزش معیار اصلی نبود.
ناطق نوری با اشاره به این که وزارت ورزش به او پیشنهاد شد و او آن را رد کرد، گفت: برنامه خود را ارائه کردم، اما اعلام کردم که نمی‌خواهم وزیر شوم.

وی یادآور شد: در جلسه آخر که سلطانی فر برای معرفی به رییس جمهور منتخب برگزیده شده بود، اعلام کرد که قصد دارد محمدرضا داورزنی ، رییس فدراسیون والیبال را قائم مقام خود کند که ما گفتیم این گونه موارد را برای بعد از رای اعتماد گرفتن از مجلس شورای اسلامی بگذارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها