بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷
رامبد جوان با انتشار پستی در صفحه شخصی خود، از زمان پخش برنامه «خندوانه» و «قاچ» در شبکه نسیم خبر داد

تدبیر24»طبق آنچه پیش از این شبکه نسیم اعلام کرده بود، «کودک شو»، «خندوانه» و «قاچ» سه برنامه جدید و پرطرفداری هستند که سری جدید آنها در ماه ربیع الاول روی آنتن می‌رود.

 رامبد جوان با انتشار ویدئویی در صفحه شخصی خود با اعلام فراخوان به گروه‌های موسیقی و خوانندگان برای همکاری با عوامل «قاچ» درباره زمان پخش برنامه «خندوانه» گفت:

به زودی پخش «خندوانه» در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه شروع خواهد شد و در دیگر روزهای هفته از شنبه تا سه‌شنبه با «قاچ» روی آنتن هستیم.

در ادامه پست منتشر شده در صفحه ی شخصی رامبد جوان را مشاهده می نمایید:

رامبد جوان,اینستاگرام رامبد جوان,زمان پخش خندوانه,سری جدید خندوانه
پست اینستاگرام رامبد جوان درباره پخش سری جدید خندوانه

رامبد جوان چنین نوشت:
رفقاى هنرمند سلام
گروه هاى موسیقى و خواننده ها كه فكر مى كنن مى تونن یه كار جذاب و خلاقانه توى برنامه قاچ خندوانه انجام بدن براى من یه ویدیو از كارشون به همراه شماره تلفن بفرستن ما ویدیوها رو مى بینیم و انتخاب مى كنیم از بینشون
مى خوایم یه كار باحال توى برنامه انجام بدیم پس بجنبید و تا دو روز آینده ویدیوهاتون رو برامون بفرستید

* گفتنی است؛ برنامه تلویزیونی «خندوانه» با کارگردانی و اجرای رامبد جوان و تهیه کنندگی سید علی احمدی روی آنتن شبکه نسیم می رود و در سری جدید نیز برنامه «قاچ» هم درکنار «خندوانه» قرار گرفته و پخش می شود.
برچسب ها: تدبیر24 ، خندوانه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها