بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴
عثمان دمبله مهاجم فرانسوی بارسلونا سابقه‌ای طولانی در بی‌نظمی دارد

تدبیر24»گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا، نه تنها درون مستطیل سبز نمی درخشد، بلکه خارج از زمین فوتبال نیز حواشی بسیاری دارد. عثمان دمبله که دو فصل پیش به بارسلونا منتقل شد، بخش قابل توجهی از فصل را به دلیل مصدومیت های مکرر از دست داد. اما دیدیه دشان با دیدن برچسب 105 میلیون یورویی نتوانست دمبله را از لیست جام جهانی کنار بگذارد. اگرچه با وجود کیلیان ام باپه، اولیویه ژیرو، آنتوان گریژمان و توماس لمار فرصتی برای درخشیدن دمبله نبود اما او در نهایت با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شد.

جدیدترین گزارش روزنامه بیلد، حواشی جدیدی برای او به همراه داشت. ظاهرا دمبله کلید های خانه قبلی اش در شهر دورتموند را به صاحب آن تحویل نداده است. بنابراین صاحب خانه مجبور شد برای باز پس گیری خانه اش، همه قفل ها را عوض کند! اما این پایان بی نظمی ها نبود و زمانی که صاحب خانه عثمان دمبله وارد ملک خودش می شود، با حجم زیادی از زباله مواجه می شود. در آشپزخانه، مقدار زیادی غذای فاسد پراکنده بوده و کابینت ها پر از کیسه های پلاستیکی بودند. هم چنین قبوض و مالیات مربوط به خانه پرداخت نشده بودند. مالک خانه دمبله درخواست رقمی در حدود 21 هزار یورو جریمه کرده است. اما هیچ آدرسی از دمبله در شهر بارسلون یافت نمی شود که او شکایتش را ثبت کند!

اما بی نظمی های دمبله در هفته گذشته به اوج خود رسید. جایی که در نهایت کادر فنی بارسلونا او را از حضور در لیست بازی مقابل بتیس خط زد. دمبله شب پیش از بازی را به همراه دوستانش به تفریح گذرانده و پس از آن که تمرین صبحگاهی بارسلونا را از دست می دهد، به بهانه دل درد نزد والورده می رود. اما سرمربی کاتالان ها که چندان اعتمادی به حرف ستاره اش نداشته است، پزشک بارسلونا را به خانه دمبله می فرستد تا از او آزمایش بگیرد. نتیجه آزمایش ستاره فرانسوی نشانی از بیماری نداشت و والورده که از دروغگویی مهاجمش خشمگین بود، او را از لیست تیم خط زد.

با این حال مسئولین بارسلونا پشت بازیکنشان را خالی نکرده اند. پپ سگوارا، مدیر ورزشی بارسلونا درباره او گفت: "هیچ مشکلی با دمبله نداریم. او بسیار جوان است. تلاش او برای هماهنگی با ترکیب بارسلونا شرایط دشواری را برای او به همراه داشته و خودش هم این را می‌داند. با این حال در تلاش هستیم این وضعیت هر چه سریع‌تر عوض شود. در حال حاضر به فروختن او فکر نمی‌کنیم."

عثمان دمبله هنوز در اردو تیم ملی فرانسه حضور دارد و مشخص نیست پس از بازگشت او به بارسلون، والورده چه رفتاری با او خواهد داشت.


برچسب ها: تدبیر24 ، گرانترین
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها