بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با بیان اینکه اعتبار لازم برای بیمه طلایی فرهنگیان در بودجه سال ۹۸ گنجانده شود، گفت: بیمه تکمیلی کنونی در شان فرهنگیان و معلمان نیست.
تدبیر24»روح‌الله بابایی صالح در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه بیمه طلایی فرهنگیان کیفیت لازم را ندارد، گفت: اگرچه بیمه تکمیلی با هدف ارائه خدمات درجه یک به فرهنگیان برای آن‌ها ایجاد شد اما به قدری خدمات‌دهی ضعیفی داشت که نمی‌توان به آن بیمه "فلزی" هم گفت دیگر چه برسد به طلایی!
وزیر آموزش و پرورش تلاش کند اعتبار لازم برای بیمه طلایی فرهنگیان و خانواده‌های‌شان در بودجه سال 98 گنجانده شود

اگر شرکت‌های بیمه‌ به حق و حقوق خود نرسند از ادامه خدمات‌دهی صرف‌نظر خواهند کرد

نماینده مردم بوئین‌زهرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید به این موضوع ورود کند و به آموزش و پرورش یاری رساند چراکه اگر شرکت‌های بیمه‌ به حق و حقوق خود نرسند از ادامه خدمات‌دهی صرف‌نظر خواهند کرد، ادامه داد: وزیر آموزش و پرورش باید تلاش کند اعتبار لازم برای بیمه طلایی فرهنگیان و خانواده‌های‌شان در بودجه سال 98 گنجانده شود چراکه در غیر این صورت فرهنگیان در این خصوص برای سال آینده نیز مشکل خواهند داشت.

بیمه تکمیلی کنونی در شان فرهنگیان و معلمان نیست

وی با تاکید بر اینکه بیمه تکمیلی کنونی در شان فرهنگیان و معلمان نیست، اضافه کرد: این مسئله حتی اگر بار مالی بالایی برای دولت داشته باشد باید محقق شود چراکه سلامت روحی و جسمی معلمان بسیار مهم است، درواقع تا زمانی که معیشت، رفاه و سلامت جسم و روح معلمان در شرایط مناسبی نباشد نمی‌توان به داشتن جامعه سالم امید داشت.

دولت باید مشاوره روانشناسی و روانپزشکی را برای معلمان با بیمه در نظر گیرد

بابایی صالح با بیان اینکه دولت حتی باید مشاوره روانشناسی و روانپزشکی را برای معلمان با بیمه در نظر بگیرد چراکه آن‌ها با روح و روان آینده‌سازان این مملکت سر و کار دارند، اظهارکرد: معلمان باید بتوانند خود را از هر نوع مشکلی در این زمینه دور نگه دارند لذا بیمه درمانی آن‌ها باید شامل مسائل روحی نیز ‌شود.

این نماینده مجلس افزود: بیمه طلایی فرهنگیان از سیاست‌های داخلی وزارت آموزش و پرورش بود که در زمان وزارت حاجی‌بابایی پیشنهاد بیمه طلایی با توجه به بالا رفتن هزینه‌های درمان و همچنین افزایش انگیزه معلمان مطرح و اجرا شد.

اکنون نه تنها بازنشستگان بلکه خود فرهنگیان نیز نمی‌توانند به صورت کامل از بیمه تکمیلی استفاده کنند

به گفته عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی حتی در طرح تکمیلی بیمه طلایی قرار بود بازنشستگان آموزش و پرورش نیز از این بیمه استفاده کنند، اما به دلیل مشکلات مالی در حال حاضر نه تنها بازنشستگان بلکه خود فرهنگیان نیز نتوانستند به صورت کامل از این بیمه استفاده کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها