بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
احسان کرمی با انتشار این عکس نوشت: عشقم در آغوش اسطوره ام...
بى شک هر پدرى آرزو دارد فرزندش بتواند مثل احمدرضا عابدزاده با اراده پولادین و پشتکار پیشرفت کند و بدرخشد .مطمئنم نیک مهر روزى فیلم بازیهاى کاپیتان را خواهد دید و با افتخار به این عکس نگاه خواهد کرد و با احمدرضا درباره بازیهاى بى نظیرش و اراده و روحیه اش حرف خواهد زد و الهام خواهد گرفت. مثل من که هر بار میبینمش با هیجان از قهرمانیها و معجزاتش درون دروازه حرف میزنم و او برایم از خاطراتش میگوید.
در دوره کودکى و نوجوانى من اگر کسى یک دلیل لازم داشت تا عاشق فوتبال شود آن یک دلیل احمدرضا عابدزاده بود. اسطوره اى که سر خوش و مغرور برایش در استادیوم فریاد میکشیدم و میخواندم.
عقاب آسیا با ماست
دروازه بان تیم ماست
احمدرضا عابدزاده
خدا خودش و امیرش را براى ما حفظ کند.
برچسب ها: عشق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها