بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۱۶۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
شرکتی در ژاپن توانسته است به کمک فناوری تجهیزات پیشرفته در ساخت ماسک‌های سه بعدی، نقابی فوق واقع گرایانه طراحی کند.

تدبیر24»این ماسک انقدر به چهره شما شباهت دارد که اگر کاربری از آن استفاده کند بی شک کسی قادر به تشخیص فرد حقیقی نخواهد بود. این نقاب سه بعدی به قیمت ۳۰۰.۰۰۰ یوآن معادل (۲۶۵۰ دلار) عرضه می‌شود. مواد سازنده این ماسک هیجان انگیز از رزین و پلاستیک بوده و توسط ۵ کارمند در شرکت REAL-f ساخته شده است.

قابل ذکر است در این ماسک دقت چهره به قدری بالا است که بافت و چروک‌های پوست در آن با ظرافتی بالا تعبیه شده است. موسس شرکت Osamu Kitagawa در هنگام کار بر روی یک سازنده ماشین چاپ این ایده را مطرح کرد، اما قبل از آنکه موفق به ارائه یک روش برای استفاده از عکس‌های با کیفیت بالا برای ساخت ماسک‌هایی با داده‌های سه بعدی شود، دو سال زمان برای کسب تجربه صرف کرد و توانست فروش آن را در سال ۲۰۱۱ آغاز کند.

از این پس منتظر بدل‌های خود در خیابان باشید! +تصاویر

از این پس منتظر بدل‌های خود در خیابان باشید! +تصاویر

از این پس منتظر بدل‌های خود در خیابان باشید! +تصاویر

برچسب ها: تدبیر24 ، خیابان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها