بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
رفتار‌های عجیب برخی هواداران بازیگران و چهره‌های مشهور گاهی اوقات عجیب و غیرمنتظره است.
تدبیر24»تماشای یک فیلم جذاب، شنیدن موسیقی دلنواز، خواندن یک کتاب مهیج، می‌تواند فکر و روح افراد را درگیر کند؛ بنابراین بازیگر، خواننده و نویسنده به عنوان کسانی که در حاصل یک کار هنری بیشتر دیده می‌شوند، تاثیر زیادی بر مخاطبان خود دارند. میزان اثرپذیری در بین افراد، متفاوت است برخی از هوادارن آنچنان عاشق سلبریتی‌ها می‌شوند که همه زندگی‌شان را در مسیر آن چهره سرشناس قرار می‌دهند. در ادامه برخی از کار‌های عجیب هواداران سلبریتی‌های ایرانی آمده است. با ما همراه باشید.

Related image


۱۹۷۷ شاخه گل تقدیم به الهام حمیدی!
یکی از هواداران در اکران فیلم «ما همه گناهکاریم» ۱۹۷۷ شاخه گل به مناسبت سال تولد الهام حمیدی را به وی هدیه داد! این بازیگر در پاسخ به این اقدام گفت: واقعا هیجان زده‌ام این همه گل را یکجا ندیده بودم.
اگه دوست دارین این دسته گل میلیونی و این هودار محترم ببینید، لینک زیر را تماشا کنید.


طرفداری که جانِ «الناز شاکردوست» را نجات داد!
چند هفته پیش الناز شاکردوست ویدئویی از گیر افتادنش در جاده چالوس منتشر کرد. صبح روز بعد با انتشار تصویری از یک نان نوشت: دم اون طرفداری که جونمو نجات داد لااقل! مرسی بابت نان.
طرفداران پر و پا قرص آقای سوپر استار
بی‌شک طرفداران محمدرضا گلزار از پیگیرترین و متعصب‌ترین هواداران سلبریتی‌های ایرانی هستند. جایی نیست که گلزار باشد و مورد استقبال طرفدارانش قرار نگیرد. گاهی اوقات جنجال‌هایی را هم برای وی به همراه داشته است از خواستگاری تا تجمع جلوی خانه پدر‌ی‌اش در روز اربعین.

۲۵۰ متر زمین ناقابل پیشکش «محسن افشانی»!
محسن افشانی که در این چند سال حاشیه‌های زیادی از حذف شدن در ماه عسل تا داشتن بادیگارد، سفر دبی، ازدواجش و درگیری با ساشا سبحانی داشته، جالب است بدانید که تقریبا سه سال قبل یکی از هوادارانش یک زمین ۲۵۰ متری به وی هدیه داد!

برچسب ها: تدبیر24 ، هواداران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها