بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳
درحالی که هنوز هیچ تلفات جانی از زلزله کرمانشاه گزارش نشده برخی از کاربران اخباری مبنی بر کشته شدن مردم منتشر کردند که خودشان چند دقیقه بعد تکذیب کردند.

تدبیر24» زلزله ۶.۴ ریشتری ساعت ۲۰ و ۷ دقیقه در عمق ۷ کیلومتری زمین، سرپل ذهاب در استان کرمانشاه را لرزاند. مرکز زمین‌لرزه در ۱۷ کیلومتری سرپل ذهاب، ۱۸ کیلومتری قصر شیرین و ۳۳ کیلومتری گیلانغرب گزارش شد.

پس از این زمین لرزه برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی از کشته شدن ۶ نفر از هموطنانمان خبر دادند.

اولین شایعه زلزله دیشب کرمانشاه چه بود؟ +عکس

 

اما این خبر درحالی منتشر شده است که استاندار کرمانشاه در خصوص آخرین جزییات زلزله گفت:مجموعاً ۲۶۰ مصدوم داشته‌ایم که به صورت سرپایی در حال مداوا هستند، الحمدالله تا این لحظه گزارشی در خصوص تلفات احتمالی به ما گزارش نشده است.

اولین شایعه زلزله دیشب کرمانشاه چه بود؟ +عکس

نرگس کلباسی هم پست قبلی خودش را پاک کرد و عنوان کرد که به دلیل مشخص نبودن اطلاعات و آمار دقیق، پست قبلی ام را پاک کردم.

گفتنی است پلیس فتا به کانال‌های منتشر کننده اخبار کذب تذکر جدی داد. سرهنگ آمویی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: از طریق پلیس فتا به مدیران کانال‌های تلگرامی که اخبار کذب در ارتباط با زلزله منتشر می‌کنند تذکراتی داده شد.

نرگس کلباسی از فعالان اجتماعی است که از زمان زلزله سال گذشته کرمانشاه در آن جا حضور دارد و مشغول خدمت رسانی است.

برچسب ها: تدبیر24 ، کرمانشاه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها