بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۱۶۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
یک مرکز موسوم به «بیمارستان مجسمه‌ها» در بوئنوس آیرس پایتخت آرژانتین افتتاح شده که کار این مرکز ترمیم مجسمه‌های قدیمی آسیب دیده است.

تدبیر24»این مجسمه‌ها پس از مرمت و رنگ‌آمیزی به محل اصلیشان بازگردانده می‌شوند. برخی از این مجسمه‌ها در اثر عوامل طبیعی، چون باد، باران و برف آسیب دیده‌اند، اما بیشتر آن‌ها قربان وندالیسم هستند.

به گزارش یورونیوز، هر ماه حدود بیست مجسمه برنز و سنگی به «بیمارستان مجسمه‌ها» در بوئنوس آیرس منتقل می‌شوند و ۱۵ مجسمه‌ساز و مرمت‌کار عملیات ترمیم آن‌ها را انجام می‌دهند.

وندالیسم تخریب کنترل‌نشده اشیا و آثار فرهنگی باارزش یا اموال عمومی است. این عمل یک ناهنجاری اجتماعی است و بسیاری آن را یک واکنش خصمانه برابر مشکلات اجتماعی و شکست‌های فردی می‌دانند.

شهرداری بوئنوس آیرس ماهانه بیش از ۲۸ میلیون پزو آرژانتینی (حدود ۷۶۷ هزار دلار آمریکا) برای تمیز کردن آثار قدیمی و حذف گرافیتی، آگهی، پوستر و برچسب از روی آثار فرهنگی همچون مجسمه‌ها صرف می‌کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، بیمارستان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها