بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران روز یکشنبه تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

تدبیر24»در جریان این دیدار که حواشی زیادی هم داشت، هواداران تراکتورسازی پرچم کشور ژاپن را روی سکو‌های آزادی به اهتزاز درآودند. این اتفاق واکنش‌های زیادب را به دنبال داشت. مدیران و کادرفنی تراکتورسازی اعتقاد دارند باز کردن این پرچم توسط هوادارانشان به دلیل حمایت از سوگیتا بازیکن ژاپنی این تیم بوده است. از سوی دیگر پرسپولیسی‌ها هم معتقدند این مسئله به همان جریان پیش از بازی کاشیما در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مربوط می‌شود و دلیل آن‌ها از بازکردن این پرچم حمایت از تیم کاشیما در فیمال لیگ قهرمانان آسیا و دشمنی با پرسپولیس بوده است.

استقلالی‌ها هم پرچم ژاپن را بالا برده بودند +عکس

 

در بازی استقلال تهران و استقلال خوزستان در اهواز هم این اتفاق تکرار شد. دیداری که شاگردان شفر موفق شدند با یک گل حریف بحران زده خود را شکست دهند و کمی از بحران فاصله بگیرند. برخی از هواداران استقلال در جریان این بازی پرچم ژاپن را روی سکو‌های ورزشگاه غدیر اهواز بالا بردند و به نوعی از حرکت هواداران تبریزی در ورزشگاه آزادی تنها پس از یکی، دو ساعت پیروی کردند که البته این صحنه از دید عکاس خبرگزاری میزان دور نماند و این لحظه توسط وی شکار شد.

مدت‌ها است مسئولان، مدیران و پیشکسوتان فوتبالی و ورزشی کشور از بازی‌های باشگاهی در میادین بین‌المللی به عنوان بازی ملی نام می‌برند، ولی در خصوص این مسئله اختلاف نظر‌های زیادی وجود دارد و بسیاری معتقدند تیم رقیب در هر شرایطی رقیب محسوب می‌شود و بازی‌های بین‌المللی و داخلی هیچ تفاوتی در نگرش آن‌ها نسبت به رقیب سنتی نخواهد داشت.

برچسب ها: تدبیر24 ، پرچم
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها