بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲
مدیر عامل سازمان آتش نشانی تبریز با اعلام این خبر افزود:متاسفانه برخورد خودرو ۲۰۶ با قطار تبریز به مشهد در حوالی روستای شیخ حسن از توابع خسروشاه باعث مرگ ۴ نفر از هموطنان عزیزمان شد.

تدبیر24»محمد قلیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه تلخ برخورد قطار با خودرو ۲۰۶ که سهل انگاری بوده افزود: ساعت ۲۲:۳۸ دقیقه امشب با گزارش برخورد قطار و خودروی سواری در روستای شیخ حسن از توابع خسرو شاه که در ۵ کیلومتری تبریز واقع شده است گروه‌های نجات ایستگاه‌های ۲ و ۱۴ کلانشهر تبریز جهت امداد رسانی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز در این باره اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ با چهار سرنشین بر روی خط راه آهن، با قطار برخورد و هر چهار سرنشین نیز در دم جان باختند.

برخورد هولناک قطار با خودرو ۲۰۶ چهار کشته داد +عکس

وی ادامه داد: در اثر شدت این برخورد خودرو ۲۰۶ به همراه سرنشینان در زیر قطار دچار محبوس شدگی شده بودند که با تلاش و واکنش سریع عملیاتی آتش نشانان هر چهار نفر رها سازی شدند.

گفتنی است:پیش از این نیز فرزاد رحمانی، رئیس اورژانس و مرکز مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز از جان سپردن تمامی سرنشینان خودرو ۲۰۶ خبر داده بود.

برچسب ها: تدبیر24 ، قطار
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها