بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۶۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
چند روزی است خبر رسیده احتمالا مهاجم الغرافه قطر به باشگاه تراکتورسازی تبریز بپیوندد.
تدبیر24»مهدی طارمی که حالا انتقادات رسانه‌ها و هواداران الغرافه در لیگ ستارگان قطر بابت فرصت‌هایی که از دست می‌دهد را تحمل می‌کند، با شایعات جدیدی مواجه شده است.
برخی می‌گویند قرار است طارمی قید بازی در لیگ قطر با بزند و دوباره به لیگ ایران برگردد، اما از آنجا که برانکو گفته خبری از بازگشت بازیکنان جداشده به پرسپولیس نیست، راه طارمی کج شده و باید به باشگاه دیگری برود. او احتمالا راهی باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌شود، زیرا مالک آن باشگاه، علاقه خاصی به بازیکنان ملی پوش دارد و از سوی دیگر، جذب طارمی می‌تواند باعث برتری هواداران تراکتورسازی هنگام کری خوانی با هواداران پرسپولیس شود.
با این حال، هیچ کدام از اطرافیان طارمی و باشگاه تراکتورسازی «به صورت رسمی و قطعی» این خبر را نه تائید می‌کند و نه تکذیب تا شایعات همچنان با سرعت زیادی گسترش یابد. البته این موضوع نیز به گوش می‌رسد که گویا مدتی قبل، تراکتوری‌ها به طارمی پیشنهاد همکاری داده اند، اما او گفته: «حضور من در تراکتورسازی نه به نفع این باشگاه است و نه به نفع خودم!»
برچسب ها: تدبیر24 ، موج جدید
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها