بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
عصر روز سه شنبه دیدار عقب افتاده پرسپولیس و ذوب آهن از هفته یازدهم در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که حضور محسن مسلمان یکی از نکات ویژه این بازی خواهد بود

تدبیر24»دیدار دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان که طبق برنامه ریزی سازمان لیگ باید پس فردا در ورزشگاه آزادی انجام شود، پر از سوژه‌های ریز و درشت است.

همین که یک سوی این دیدار علیرضا منصوریان ایستاده و طرف دیگر برانکو ایوانکویچ، می‌تواند جذابیت‌های بازی را چند برابر بیشتر کند. منصوریان تا به حال مقابل برانکو در ۴ مصاف رودررو صاحب ۲ برد و ۲ تساوی شده و هرگز به این مربی نباخته است که یکی از این برد‌ها در دربی به دست آمد و برد دیگر، زمانی که منصوریان سرمربی گری نفت را برعهده داشت و با رقم زدن آن پیروزی، پرسپولیسی‌ها را از قهرمانی فصل پانزدهم دور کرد.

اما سوژه بزرگ‌تر این بازی بدون شک بازگشت محسن مسلمان به ورزشگاه آزادی است. او از وقتی پرسپولیس را ترک کرد، دیگر شانس بازگشت به ورزشگاه آزادی را نداشت، اما برای بازی پس فردا، این بازیکن می‌تواند روی چمن آزادی بدود.

او سابقا محبوبیت زیادی بین طرفداران پرسپولیس داشت و به خاطر مدل موهایش، بوقچی‌های پرسپولیس برایش شعر عجیبی از روی سکو‌ها می‌خواندند و اعتقاد داشتند مو‌های این بازیکن شبیه به مو‌های عروسک تزئین شده است! حالا باید دید در دیداری که یک سمت آن، برانکو به عنوان منتقد همیشگی مسلمان ایستاده و سمت دیگر، مردی با مو‌های عروسکی، باز هم مسلمان تشویق خواهد شد یا نه!

برچسب ها: تدبیر24 ، بازگشت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها