بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹
سرمربی تازه وارد ذوب آهن از جدال سخت تیمش برابر نائب قهرمان آسیا خبر داد و ابراز امیدواری کرد بتوانند در آزادی به نتیجه مطلوبی دست یابند.
تدبیر24»علیرضا منصوریان در سومین حضورش روی نیمکت ذوب آهن باید برابر پرسپولیس قرار گیرد. تیمی که در دوران حضورش در نفت تهران و استقلال به نتایج خوبی برابر آن دست یافته و امیدوار است اینبار در قامت سرمربی ذوب آهن بتواند در آزادی به نتیجه لازم دست یابد.


منصوریان با حضور در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: فردا یک بازی خیلی مهم و قطعا سخت با پرسپولیس داریم. تیمی که نائب قهرمانی آسیا را یدک می شود و به هارمونی خاصی رسیده و امیدوارم بازی خوبی بتوانیم انجام دهیم. از نیمه دوم بازی با فولاد تغییر و تحولات را در تیم احساس کردم و البته باز باید بگویم بازی سختی را مقابل حریف خواهیم داشت.

 

وی ادامه داد: این بازی متفاوت است نسبت به سال های پیش و تیم های دیگری که مقابل آنها حاضر شدیم. همانطور که در ویترین باشگاه پرسپولیس نائب قهرمانی آسیا است در ویترین باشگاه ذوب هم این عنوان قرار دارد و شرایط به این شکل برای ذوب آهن ادامه نخواهد داشت و ما قطع به یقین شرایط صعودی را طی خواهیم کرد.


منصوریان در واکنش به این سوال که پیش از این به نتایج مطلوبی برابر پرسپولیس و برانکو دست یافته و آیا اینبار با ذوب آهن نیز موفق خواهد شد گفت: ما نگاهی به رکورد گذشته با پرسپولیس و برانکو نخواهیم داشت و به دیده احترام نگاه می کنیم. اکنون تلاش خواهیم کرد تا ذوب را از این شرایط خارج کنیم و به نتیجه برسیم. تمام سعی و تلاش مان را خواهیم کرد و با پرسپولیسی بازی داریم که یک هارمونی خاص و شرایط ویژه دارد. دستاورد بزرگ این تیم است که با 11 بازیکن اصلی و چند بازیکن جوان به فینال رسیده است. برای ما یک نقطه عطف خواهد بود و من فارغ از این هستیم که یک رکورد را برابر پرسپولیس حفظ کنیم. ما با تمام تیم‌ها وقتی در لیگ بازی می کنیم بار دیگر روبرو می‌شویم و مهمترین مساله این است که بتوانیم روند نتیجه گیری خوبی را کسب کنیم.

 

منصوریان در واکنش به درخواستش برای جذب سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال گفت: ما عادت مان را ترک نکردیم که تیتر و صفحات را با تیترهای عجیب و غریب پر نکنیم. از زمانی که بازی می کردم این شکلی بود. اگر قوانین قوی باشد این شکلی نخواهد بود که هر شایعه و خبری منتشر شود. در مورد آقای حسینی هم باید بگویم اگر ما بخواهیم چهار دروازه بان تاپ را اسم ببریم، به صورت رندوم بخواهم بگویم پسر آقای عابدزاده در پرتغال است، بیرانوند در پرسپولیس، سیدحسین حسینی در استقلال و رشید مظاهری در ذوب آهن است. ما در حال حاضر یکی از چهار دروازه بان برتر را داریم که چند ماه پیش از جام جهانی برگشته. با تمام احترامی که برای قابلیت های سیدحسینی قائلم بهترین دروازه بان را داریم. امیدوارم چیزهایی که واقعیت دارد را بنویسیم. من خبری به شما بدهم که ما سه دروازه بان آماده را داریم. محمدباقر صادقی دروازه بان دوم ما، جوانی به اسم معراج که در ترکیب تیم امید است و شیخ حسینی جوان که قابل هستند و درگیری ذهنی ما درباره دروازه بان نیست.


وی ادامه داد: من بیرانوند را در درون دروازه تیمم داشتم که می دانست اگر می خواهد در تیم بزرگی باشد باید در بازی بزرگ خوب کار کند. رشید مظاهری گلر ماست و اگر روزی تصمیم به جدایی بگیرد با مدیر باشگاه رابطه ای مثل پدر و پسری دارند. این ادبیات پیش و پا افتاده است و این حرف ها معنا ندارد. این مسائل که این بخواهد تاثیر بگذارد روی رشید اصلا معنا ندارد.


منصوریان به حضورش در ذوب آهن اشاره کرد و فضای خوبی که در این تیم پشت سر می گذارد و گفت: فضای ذوب خیلی به نفت نزدیک است. من روزی که به اصفهان رفتم به آقای آذری گفتم که احساس می کنم مثل روزی است که به نفت رفتم. از نظر ساختاری و رفتاری خیلی نزدیک هستند و تنها تفاوت در خصوص امکانات است چرا که راسا مدیر بهتر و منسجمی دارد می تواند استفاده کند. ما در جام باشگاه های آسیا دو بازی داریم و پلی اف اول با برنده تیم کویتی که در خانه بازی می کنیم و در پلی آف دوم باید به مصاف تیم مهدی طارمی برویم که خیلی سخت است اما باید بگویم که اگر از پلی آف رد شویم در مرحله گروهی می توانیم با یک برنامه ریزی مناسب با توجه به سابقه مناسبی که ذوب دارد یک نتیجه خوب کسب کنیم.


وی با اشاره به شرایط رحیم زهیوی گفت: من دو سال به دنبال رحیم زهیوی بودم اما متاسفانه این بازیکن هفته گذشته در برخوردی که با بازیکن خودی داشت دچار مصدومیت شد و برای ایشان آرزوی موفقیت می کنم و اکنون بزرگترین دغدغه ما این بازیکن است.

 

از تمام فوتبالدوستان عزیز چه قرمز و آبی و چه سبز و زرد و... می خواهم برای دانایی فرد دعا کنند. این ها اسطوره های طلایی برای فوتبال ما بودند و از صمیم قلب برای او آرزوی سلامتی می کنم. همچنین شنیدم که سیدجلال حسینی از فوتبال ملی خداحافظی کرده، خسته نباشید به او بابت 15 سال حضور موفق. این شانس و افتخار را داشتیم که یک سال در نفت با این کاپیتان مقتدر کار کنیم. اگر پرسپولیس به فینال آسیا رفته یکی از عوامل موثر سیدجلال حسینی بود. هر وقت تیمی دچار مشکل می شود آن روز رنگ بزرگ ترهای تیم و کاپیتان ها پررنگ می شود. پسر دوست داشتنی و رو و صادقی است. احساس می کنی در زمین یک دستیار داری و خسته نباشید به او می گویم و اگر تصمیم به مربیگری داشت به امید خدا سربلند باشی.


منصوریان در پایان این نشست خبری در واکنش به سوالی که این برتری مقابل برانکو را چطور در ذهنیت خود شکل داده و چه برنامه‌ای برای موفقیت دوباره برابر او خواهد داشت و آیا تاکتیک تدافعی را در نظر خواهد داشت گفت: اجاز بدهید من این سوال را جواب ندهم. اصلا بردن و باختن قلق ندارد. شما به عنوان سرمربی کنار زمین هستی و باید ببینی چقدر توانستی بازیکنان را آماده کنی. اگر موفق باشی که توانستیم ببریم و اگر آماده نکردیم که قطعا نمی توانیم ببریم. در خصوص تاکتیک‌مان هم اجازه بدهید تا در مستطیل سبز حرف‌مان را بزنیم.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها