بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶
گاف زهرا چخماقی گزارشگر خبرگزاری صداوسیما، در گزارش یک شنبه‌شب خود درباره ابوالفضل زرویی نصرآباد حاشیه‌هایی را به دنبال داشت.
تدبیر24»در انتهای گزارش که چخماقی داشت آخرین جمله‌ها را درباره این شاعر فقید می‌گفت، ناگهان صدای دینگ آشنای نسخه دسکتاپ پیام‌رسان تلگرام آمد و روی صفحه نمایشگر رایانه او که پشت سرش قرار داشت، نوتیفیکیشن تلگرام پدیدار شد. جالب آن که نه‌تن‌ها گزارشگر و تصویربردار در زمان ضبط گزارش، متوجه این صدا نشده بودند، بلکه تدوینگر گزارش هم صدای آن را حذف نکرده بود. نکته جالب آن که زهرا چخماقی پای ثابت گزارش‌های ضدتلگرام بخش‌های خبری تلویزیون است و استفاده او از نرم‌افزار تلگرام، تناقض بامزه‌ای را از این گزارشگر نشان می‌داد.

گاف گزارشگر خبرگزاری صداوسیما و تلگرام؟! +عکس

در این گزارش که از بخش خبری ۲۲ شبکه سه پخش شد، یک گاف دیگر هم دیده می‌شد که به دفعات تکرار شده بود. تصاویر آرشیوی که در این گزارش به کار رفته بود، همگی با یک سرچ ساده اینترنتی به دست آمده بود و حتی لوگوی روی آن‌ها حذف نشده بود. عجیب آن که حتی منبع برخی از این تصاویر، شبکه‌های مختلف تلویزیون بود، ولی برای استفاده از آن‌ها در گزارش، از اصل تصاویر استفاده نشده و به سرچ گوگل اکتفا شده بود.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها