بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۱۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
محسن خلیلی به خبرورزشی گفت: از بازگشت افشین قطبی به ایران واقعاً خوشحالم. قطبی حالا باتجربه‌تر از قبل شده و می‌تواند به فولاد برای رسیدن به موفقیت کمک کند.
تدبیر24»این روز‌ها نام محسن خلیلی را بیشتر از قبل می‌خوانید و می‌شنوید زیرا افشین قطبی به ایران برگشته تا هدایت فولاد خوزستان را برعهده بگیرد و خلیلی بیشترین شانس را برای نشستن در کنار او به عنوان دستیار دارد.
محسن به ما گفت: «از بازگشت قطبی به ایران واقعاً خوشحالم. در تمام این سال‌ها که از ایران دور بود، تماس‌های‌مان ادامه داشت و وقتی به تهران رسید نیز فرصتی دست داد تا با هم تلفنی صحبت کنیم. او به دنبال قراری برای ملاقات بود و من هم به قطبی بابت بازگشتش تبریک گفتم. کلاً رابطه‌مان خیلی صمیمی و خوب است و مطمئن هستم بهترین انتخاب برای فولاد رقم خورد زیرا دیگر به دنبال یکسری نام تکراری نرفتند و بازگشت به عقب نداشتند. قطبی حالا باتجربه‌تر از قبل شده و می‌تواند به فولاد برای رسیدن به موفقیت کمک کند.»
از او پرسیدیم آیا قطبی در مورد شروع همکاری با تو، صحبتی کرد؟ محسن این‌طور جواب داد: «هیچ صحبتی در این مورد نبود. من در حال حاضر بیشتر دلم می‌خواهد فرصتی برای دیدار با او پیدا کنم و امیدوارم در جایی که هست، موفقیت‌های بیشتری در کارنامه اش اضافه کند.»
خلیلی سپس به ماجرای خداحافظی سیدجلال حسینی از بازی‌های ملی اشاره کرد و گفت: «سیدجلال بازیکن بی‌جانشین در فوتبال ایران است که زحمات زیادی برای فوتبال کشورمان کشید و باید از او تقدیر کرد با این حال خداحافظی غریبانه از بازی‌های ملی داشت. کاش برایش شرایطی فراهم می‌کردند تا این‌طور خداحافظی نکند.»
او در مورد تقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن نیز افزود: «امروز کمی سرم شلوغ است وگرنه حتماً برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه می‌رفتم. البته در سمت دیگر هم دوستم یعنی علیرضا منصوریان نشسته، اما به هر حال ترجیح من پیروزی پرسپولیس است. برانکو با این تیم که کمبود‌های زیادی دارد، شاهکار کرده ولی امیدوارم هرچه زودتر نیم‌فصل تمام شود و باشگاه بتواند بازیکنان جدیدی بگیرد. پرسپولیس عشق همه ماست و حتی با وجود همه این کمبودها، دل‌مان به برانکو گرم است. او می‌تواند هر دیداری را با برد پشت سر بگذارد. هواداران هم به این مربی و بازیکنانش کمک می‌کنند. ان‌شاءا... پرسپولیس بتواند بار دیگر قهرمان لیگ شود.»
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها