بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس به خبرورزشی گفت: رابطه بازیکنان با برانکو در بالاترین سطح ممکن است.
تدبیر24»سرخپوشان پایتخت برای بازی با ذوب‌آهن علاوه بر مشکلات گذشته، نمی‌توانند از سیامک نعمتی و شایان مصلح نیز استفاده کنند و همین امر سبب می‌شود تا ترکیب تکراری برای این دیدار شاهد باشیم. البته گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای تیم نیز یکی از بازیکنان اصلی پرسپولیس خواهد بود.
*اوضاع برای تو و پرسپولیس چطور پیش می‌رود؟
در دیدار مقابل ماشین‌سازی می‌توانست هزاران اتفاق بیفتد، اما بهترین اتفاق رقم خورد و به پیروزی رسیدیم. می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم مثلاً دو گل دیگر هم سهم ما از این بازی بود ولی با همین شرایط هم برنده بازی بودیم و ۳ امتیاز را گرفتیم. این یعنی کارمان را به خوبی انجام دادیم و طبیعتاً همه ما خوشحالیم.
*باز هم غایب‌هایی در لیست تان می‌بینیم. این وضعیت می‌تواند پرسپولیس را آزار دهد؟
برای من و تک‌تک بازیکنان تیم، این روز‌ها هرگز فراموش نمی‌شود. در این روزها، نه تنها بازیکنان کمی داریم بلکه در هر هفته، یکی، دو نفر دیگر هم مصدوم می‌شوند و نمی‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم. طبیعتاً این موضوع برای هر تیم دیگری پیش می‌آمد، شاید نمی‌توانستند حتی بازی‌های‌شان را در ۹۰ دقیقه به پایان برسانند، اما داستان ما با بقیه تیم‌ها تفاوت‌هایی دارد. ما نمی‌خواهیم تسلیم شویم و برای کوچک‌ترین موفقیت‌ها هم می‌جنگیم.
*این شرایط می‌تواند پرسپولیس را به سمت قهرمانی بکشاند؟
بله امیدوارم این اتفاق رخ دهد. هدف‌مان رسیدن به قهرمانی سوم است. وقتی فصل را با قهرمانی تمام کردیم، در مورد این روز‌ها بیشتر صحبت می‌کنیم و این بازی‌ها را به یاد می‌آوریم که با کمترین بازیکن توانستیم بیشترین امتیاز را کسب کنیم. در ۳ دیدار گذشته، نیمی از بازیکنان را در اختیار نداشتیم، اما ۷ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن مقابل پیکان، تراکتورسازی و ماشین‌سازی به دست آوردیم. این مسئله کوچکی نیست که از ذهن‌مان برود.
*رابطه تان با برانکو چطور است؟
رابطه همه ما با برانکو بسیار خوب است و از بالاترین سطح رابطه بین بازیکن و مربی سود می‌بریم. همه می‌خواهیم به او و تیمی که ساخته کمک کنیم تا باز هم جام به دست بیاورد. از وقتی من به پرسپولیس آمدم، یک بار قهرمان لیگ برتر و دو بار قهرمان سوپرجام شدم و دلم می‌خواهد بار دیگر این قهرمانی‌ها را تجربه کنیم. ما قهرمان غرب آسیا و نایب‌قهرمان لیگ قهرمانان هم شدیم و افتخارات زیادی کنار هم کسب کردیم. اگر با همین روند پیش برویم، در لیگ ایران برای سومین بار قهرمان خواهیم شد. این تمام چیزی است که می‌خواهیم.
*به نظر می‌رسد حواشی زیادی هم در تیم وجود دارد. این موضوع را تأیید می‌کنی؟
مسائل زیادی در تیم ما وجود دارد که می‌تواند حاشیه‌هایی به دنبال داشته باشد، اما همه بازیکنان در کنار هم تمرین و بازی می‌کنند. حتی روزی که گفته شد نباید تمرین کنیم، یک تصمیم جمعی گرفتیم و حامی یکدیگر بودیم. قطعاً راز موفقیت تیمی که می‌خواهد قهرمان ایران باشد، همین است. بازیکنان در داخل تیم، یک جور فکر می‌کنند و حتی اگر اختلافی در میان باشد، به خاطر موفقیت تیم از آن می‌گذریم. به همین علت است که می‌بینید بازیکنان هیچ دلخوری از هم ندارند و رفاقت بین‌مان در بالاترین سطح است.
*بازی با ذوب‌آهن را چطور می‌بینی؟
همه دیدارهای‌مان سخت است، چون تیم‌ها می‌خواهند با شکست دادن ما، مقابل قهرمان لیگ خودشان را اثبات کنند، اما با امیدواری زیادی وارد این دیدار می‌شویم و قرار است یک برد دیگر را به دست بیاوریم.
*و همه منتظر گلزنی تو در پرسپولیس هستند. این اتفاق رخ می‌دهد؟
من تمام تلاشم را می‌کنم تا عضو مؤثری در تیم باشم. وظیفه ما فقط گلزنی نیست و وقتی یک نفر گل می‌زند، همه تیم در آن تأثیر دارند درست مثل وقتی که گل می‌خوریم. من فقط می‌خواهم بهترین بازی‌هایم را در جهت کمک به تیم داشته باشم. در پرسپولیس، کسی دنبال موفقیت فردی نیست و همه تلاش می‌کنیم تا دروازه حریفان را باز کنیم. امیدوارم علی علیپور یا سایر بازیکنان گل بزنند.
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپولیس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها