بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶
هافبک دفاعی پرسپولیس به خبرورزشی گفت: بازیکنان پرسپولیس خیلی خسته هستند، اما چاره‌ای نداریم و باید باقی بازی‌ها را به عشق هواداران با تمام انرژی دنبال کنیم.
تدبیر24»پرسپولیس بار دیگر توانست دروازه اش را بسته نگه دارد و در دو مصاف مقابل تراکتورسازی و ماشین‌سازی کلین‌شیت کند. مقابل ماشین‌سازان، محسن ربیع‌خواه بار دیگر به عنوان دفاع چپ به میدان رفت و یکی از عوامل بسته ماندن دروازه بود. او در مورد شرایط پرسپولیس گفت: «در پرسپولیس کسی حق ندارد دست از تلاش بکشد زیرا ما وظیفه خوشحال کردن هواداران را داریم و از این رو باید همیشه در آمادگی کامل بدنی و ذهنی باشیم.»
این بازیکن در مورد عبورش از مصدومیت شدیدی که داشت، افزود: «من در فروردین دچار پارگی رباط صلیبی شدم، اما پس از عمل جراحی خوبی که داشتم و کمک کادر پزشکی و فنی تیم، توانستم دوباره به تمرینات برگردم و خدا خواست تا برای تیمم بازی کنم. این‌ها راحت به دست نیامد، چون من در تمام این مدت، تمرینات اختصاصی، رژیم و برنامه‌های درمانی را ادامه می‌دادم.»
ربیع خواه اضافه کرد: «در این مدتی که برگشتم، در پست‌های هافبک دفاعی، مدافع میانی و دفاع چپ به میدان رفتم و امیدوارم کادر فنی و هواداران از عملکردم راضی باشند. البته تیم ما با مشکلات بسیار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و به همین علت، بازیکنان باید فشار مضاعفی را تحمل کنند، اما همه ما تلاش می‌کنیم با غیرت بجنگیم و مسئولیت‌های‌مان را بپذیریم. این بهترین بخش از کارمان به شمار می‌رود.»
هافبک پرسپولیسی‌ها در مورد شرایط لیگ نیز افزود: «در این فصل رقبای سرسختی داریم. پدیده که کسی فکرش را نمی‌کرد، به عنوان یک مدعی به کارش ادامه می‌دهد، سپاهان هم صدرنشین شده و می‌خواهد قهرمانی را از آن خودش کند. تراکتورسازی و استقلال هم مثل همیشه خود را مدعی می‌کنند. در این شرایط، اما ما باید فقط سرگرم کار خودمان باشیم و به نتایج سایر تیم‌های از جمله سپاهان، پدیده و تراکتوسازی کاری نداریم. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید راه خودش را برود.»
بازیکن محبوب برانکو در خصوص بازی با ذوب‌آهن افزود: «ما با تمام توان‌مان به مصاف حریف می‌رویم و امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم. البته بازیکنان پرسپولیس خیلی خسته هستند، اما چاره‌ای نداریم و باید باقی بازی‌ها را به عشق هواداران با تمام انرژی دنبال کنیم. برای کسب ۳ امتیاز همه کار خواهیم کرد.»
ربیع‌خواه در نهایت گفت: «هواداران همیشه مهم‌ترین رکن پرسپولیس هستند. آن‌ها ما را تنها نمی‌گذارند. باید مقابل ذوب‌آهن به میدان برویم و من شک نداریم که آن‌ها هوای تیم‌مان را خواهند داشت. ذوب‌آهن هم تیم قدرتمندی است که با حضور علیرضا منصوریان، قدرتش چند برابر بیشتر شده ولی ما هم پرسپولیس هستیم و بعد از دو فصل قهرمانی، در این فصل هم می‌خواهیم قهرمانی‌مان را تکرار کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.»
برچسب ها: تدبیر24 ، ربیع‌خواه
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها