بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۱۶۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
ظهر سه‌شنبه ۱۳ آذرماه، به عیادت حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که به دلیل بازگشت مجدد بیماریش از مدتی پیش در بیمارستان «لاله» تهران بستری شده است، رفت.

تدبیر24»صبح با محب اهری تماس گرفتیم، حالش را جویا شدیم و از او اجازه خواستیم تا با عکاس به عیادتش برویم. در زمان ساعت ملاقات به بیمارستان رسیدیم. وقتی به اتاق وارد شدیم، درحال استراحت بود اما با شنیدن صدای ما بیدار شد و با گرمی از ما استقبال کرد.

در مدت زمانی که پیشش بودیم که شاید حدود ۳۰ دقیقه شد، چند نفر از دوستان این هنرمند به عیادتش آمدند، مخصوصا رادیویی‌ها و شب گذشته هم تئاتری‌ها و همچنین شهرام کرمی مدیر مرکز هنرهای نمایشی به دیدنش رفته بودند.

دکترش هم به دیدنش آمد، بعد از پرسش و پاسخ‌های مرسوم بین پزشک و بیمار، به او توضیح داد که نمونه‌گیری از او انجام شده است و درحال بررسی هستند تا مطمئن شوند مشکلی وجود ندارد.

حسین محب اهری: خوب می‌شوم

وقتی کسی از حالش می‌پرسید، پاسخش شنیدنی بود: "مقداری ضعف دارم، خوب می‌شوم و از هفته آینده حتما سر برنامه‌ها حاضر خواهم شد." این‌چنین، امید در کلامش به وفور حس می‌شد.

و وقتی با دوستانش از نقش‌هایش چه در سینما و چه گویندگی در رادیو و «صبح جمعه» می‌گفت، همه چیز از یادش می‌رفت و چشمانش از شادی برق می‌زند.

او با شوخی و طنزی که همیشه در کلامش وجود دارد، می‌گوید: اینقدر از این دوا و داروها به من می‌زنند که فکر می‌کنم اکنون در بدن من فقط دارو است. باید از همان حرکت‌های «فیوزی» بزنم تا حساب کار دستشان بیاید.

از حسین محب اهری درباره وضعیت پرداخت هزینه‌های بیمارستان پرسیدیم، گفت: فعلا هزینه‌ها را خودم پرداخت می‌کنم. اولین بار است که با بیمه سلامت کار می‌کنیم، نمی‌دانم کدام هزینه‌ها را بیمه تقبل می‌کند.

حسین محب اهری: خوب می‌شوم

او همچنین بیان کرد: دکتر معالجم به من گفته شاید تا دوشنبه هفته آینده مرخص شوم اما با این حال باید دوباره معاینه شوم تا دقیقا مشخص شود.

از حسین محب اهری تقاضا کردیم تا ویدئویی ضبط کنیم تا خودش مستقیم با کسانی که جویای احوال او هستند، صحبت کند، در این ویدئو که زمانش شاید کمتر از یک دقیقه هم شد، انرژی و حسی وجود دارد که با لحظات پیش از ضبط ویدئو قابل مقایسه نیست.

"سلام عزیزان من

خیلی دلم برایتان تنگ شده، اما من دست از سرتان بر نمی‌دارم و به زودی به خدمت می‌رسم. چاره‌ای جز تحمل من ندارید. یا باید حرف‌های مرا در رادیو گوش کنید یا تصویرم را ببینید.

آرزو می‌کنم هیچ وقت دچار مشکل و بیماری نشوید.

و از این همه احوال پرسی‌های شما سپاسگزارم»

حسین محب‌اهری از سال ۵۳ وارد حرفه بازیگری شده و بیش از ۱۳۰ تئاتر و فیلم سینمایی و تلویزیونی داشته است و نزدیک به هفت سال است که دچار سرطان لنف دست است."

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها