بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۱۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴
خداداد عزیزی می‌گوید گلش به استرالیا بعد از 21 سال هنوز برای خیلی ها ناراحت کننده است و اعتقاد دارد اگر خودشان با بوسنیچ تک به تک می شدند، با صورت به زمین می خوردند!
تدبیر24»خداداد عزیزی همواره یکی از جذاب ترین چهره های فوتبال ایران بوده است؛ او هر وقت در هر مراسمی حضور یابد می تواند خبرساز باشد و این اتفاق روز پنجشنبه در جریان دربی دوستانه هنرمندان هم رخ داد. جایی که خداداد با ستار همدانی وارد بحث شد و این موضوع و تصاویر منتشر شده سر و صدای زیادی به پا کرد. در چنین شرایطی حسین کعبی بازیکن باتجربه سپیدرود رشت هم مصاحبه ای علیه عزیزی انجام داده تا او در جدید ترین مصاحبه اش صحبت های تندی را بر زبان آورد.


ماحصل حرف های خداداد عزیزی را در گفت و گو با "ورزش سه" در ادامه می خوانید:


می خواستم نیمه دوم برای استقلال بازی کنم


ماجرای این بازی خیریه چنین بود که محمد رضا مهدوی زنگ زد و گفت در این مسابقه دوستانه حضور پیدا کنم. همان زمان به او گفتم چون نامش دربی است و من تابه حال این مسابقه را تجربه نکردم، بهتر است در این بازی حاضر نباشم اما او اصرار کرد که بازی خیریه است و به همین دلیل قبول کردم. از این رو چون در 4، 5 مسابقه به عنوان یار قرضی برای پرسپولیس بازی کرده بودم، پیراهن تیم قرمز را پوشیدم اما قبل از بازی هم به رختکن استقلالی‌ها رفتم و حتی با حسن آقای روشن صحبت کردم. با خود ستار همدانی هم خوش و بش کردم و قرار بود در نیمه دوم برای تیم آبی بازی کنم که دیگر شرایطش پیش نیامد.


ستار از من کوچکتر است


موضوعی که پیش آمد یک بحث بود؛ ستار همدانی حرفی زد که به مذاق ما خوش نیامد و کمی به هم طعنه و کنایه زدیم. ستار همدانی حرفی زد که من ناراحت شدم و به نوعی از کوره در رفتم. با این حال به این اتفاق فوتبالی نگاه می کنم؛ حتی بعد از بازی از طریق سیروس دین محمدی جویای مصدومیت مچ پایش شدم. ستار در تیم ملی و بهمن همبازی من بوده و چون چند سال کوچک تر است توقع داشتم که احترامم را نگه دارد. این را به سیروس دین محمدی هم گفتم. خود من همواره به فوتبالیست های بزرگتر از خودم هیچ بی احترامی نکردم و به همین خاطر توقعم از ستار چیز دیگری بود.


همدانی حرفی زد که از نظر من بی احترامی بود


همدانی در اوایل بازی در یک صحنه مرا با دست هل داد که روی آسفالت افتادم و پایم زخمی شد. به همین خاطر به او گفتم آرام تر بازی کن. به فغانی هم گفتم به ستار بگو آرام تر بازی کند و البته یک هل کوچولو او را دادم. در صحنه دیگری وقتی تیم آبی یک بر صفر جلو بود بالای سر هادی طباطبایی که روی زمین افتاده بود رفتم و به شوخی گفتم همین الان بلند شو و برو. وقتش است که بروی. ستار در همان حین وسط آمد و یک حرفی به شوخی و جدی زد که به نظرم بی احترامی بود.


خیلی ها دوست داشتند آن گل را به استرالیا بزنند


از خداداد پرسیدیم آیا صحت دارد که ستار همدانی درباره گلش به استرالیا اظهارنظر کرده است که پاسخ داد: نمی خواهم خیلی در این باره حرف بزنم اما نمی دانم چرا این گل من به استرالیا خیلی ها را ناراحت کرده است. عده ای دلخور و عصبانی اند که این گل را من زده ام. شاید تصورشان این بوده که خودشان آن گل را بزنند. من واقعا خودم هم مانده ام چرا اینقدر روی گل من به استرالیا حساسیت وجود دارد.


جای من بودند، با صورت می رفتند داخل زمین!


شاید اگر در آن لحظه از بازی با استرالیا توپ را در موقعیت تک به تک به خودشان می دادی، توپ به پشت پایشان می خورد و با صورت روی زمین می رفتند. الان بعد از 21 سال هنوز گل من را نشان می دهند و خوشحال می شوند اما اگر آن توپ گیر خودشان افتاده بود، الان فیلمش را می دیدیم و به رفتن آنها با صورت به زمین می خندیدیم و به جای شادی، کمدی می شد.


آن گل عده ای را می سوزاند


من واقعا دلیل حساسیت برخی به اینکه به استرالیا گل زدم را نمی فهمم، اما می دانم آن گل عده ای را می سوزاند.


درگیری در محله ما یعنی کتک کاری


برایم عجیب است که می گویند با ستار همدانی درگیری داشتیم؛ در محله ما درگیری به این چیزها نمی گویند. از نظر ما درگیری یعنی کتک کاری. در فرهنگ لغت ما درگیری یعنی اینکه دو نفر همدیگر را بزنند. ستار از من کوچک تر است و فقط انتظار داشتم احترامم را نگه دارد. توقعم این بود اما به هر حال اینطور نشد.


بازهم به بازی های خیریه می روم


با وجود این مسائل اما اگر بازهم برای بازی های خیریه از من دعوت شود، می روم و بازی می کنم. همیشه کار خیر زیبا است و درباره همین بازی هم یکسری ایراد می گرفتند که فوتبالیست معروف در آن کم بوده و نباید می رفتم. اما واقعا نفس کار برایم مهم است و همیشه هر وقت بازی های خیریه برگزار شده، من حضور داشتم. فوتبال هم به همین حاشیه هایش زیبا است.


مار ستار را نیش زد


من معمولا با همه فوتبالیست ها رابطه خوبی دارم و شاید با یکی دو نفر رابطه خوبی نداشته باشم. همیشه بازی های خیرخواهانه تیم 98 را من هماهنگ می کنم. خودم با عابدزاده، دایی، باقری، کریمی و ... ارتباط می گیرم و از آنها می خواهم بیایم که همیشه هم رویم را زمین نینداخته اند. با ستاره همدانی هم مشکلی ندارم و فقط یک توقع داشتم که شاید بیجا بوده است. بعضی ها انقدر هیجان دادند که انگار بغل زمین مار ستار را نیش زده است!


همه چیز تمام شد و رفت


آنهایی که مرا می شناسند می دانند من اگر امروز با یک نفر دعوایم هم بشود، فردا یادم می رود. موضوع ستار همدانی که درگیری هم نبود و یک بحث بود. الان هم با ستار مشکلی ندارم. مثل بقیه فوتبالیست ها. اگر همدیگر را هم ببینیم همه چیز تمام شده و رفته است.


حرف های کعبی؟


از من نخواهید جواب این فنچ را بدهم! من اصلا دلم نمی خواهد به این بچه فکر کنم، چه برسد بخواهم جوابش را بدهم که پر رو شود.

برچسب ها: تدبیر24 ، خداداد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها