بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۱۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کاپیتان پرسپولیس معتقد است گل سپاهان به تیمش با خطای مهاجم برزیلی زردپوشان همراه بوده است.
تدبیر24»سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی روز گذشته تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: بازی خیلی سختی بود و هر دو تیم مدعی بودند. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که برنده باشیم اما سه امتیاز را از دست دادیم.

وی ادامه داد: وقتی ما سکوت می‌کنیم، به معنی این نیست که هر چه بخواهند بگویند. سازمان لیگ باید جلوی این کار را بگیرد. ما فرهنگ خود را در بازی‌های مهم مانند فینال آسیا نشان دادیم اما ما هر جا که می‌رویم با ما بد برخورد می‌شود. من از باشگاه می‌خواهم در مورد این مسائل صحبت کند. ما حرفمان را در زمین می‌زنیم اما باید درباره این مسائل صحبت شود.

کاپیتان پرسپولیس درباره تجلیلی که روز گذشته از او به عمل آمد گفت: من ممنون هواداران هستم. این تنها کاری بود که می‌توانستم برای مردم و کشورم انجام دهم. من از سپاهانی‌های عزیز مانند قلعه‌نویی و تابش تشکر می‌کنم زیرا من خاطرات خوبی از این تیم دارم.

او درباره داوری فغانی و اعتراضات قلعه‌نویی گفت: در صحنه گل آن‌ها، کی‌روش با آرنج به صورت من زد. در صحنه کرنر هم قبل از منشا، بازیکنان سپاهان شایان مصلح و کامیابی‌نیا را هل می‌دادند و درگیری در محوطه جریمه زیاد بود. این‌گونه نیست که بخواهیم به راحتی قضاوت کنیم. کارشناس‌ها یک جا نشسته‌اند و فقط درباره صحنه‌ای که می‌بیننند نظر می‌دهند و درباره باقی مسائل صحبت نمی‌کنند و فشار را روی داوری و تیم‌ها افزایش می‌دهند.

وی اضافه کرد: فغانی جزو چهار داور برتر دنیاست. من قلعه‌نویی را خیلی دوست دارم اما فکر می‌کنم فقط فغانی می‌توانست از عهده این بازی برآید.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها