بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۶۵۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
بازیگر نقش اول زن فیلم سینمایی «عروس» برای تماشای نسخه اصلاح شده این فیلم، به موزه سینما می‌آید.
تدبیر24»در نهمین جلسه از ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران» که پنج‌شنبه ۲۲ آذرماه در موزه سینما برگزار می‌شود، دو فیلم سینمایی «عروس» به کارگردانی بهروز افخمی و «مسافران» ساخته بهرام بیضایی از تولیدات سال ۱۳۶۹ و ۱۳۷۰، اکران می‌شوند.

در این برنامه «نیکی کریمی» بازیگر نقش اول زن فیلم «عروس» با اعضای سینماتک موزه سینما به تماشای این فیلم می‌نشیند و آرش خوشخو روزنامه‌نگار و منتقد نیز از زمانه و ساختار این فیلم سخن می‌گوید.

همچنین اکران «مسافران» نیز با حضور میلاد دارایی پژوهشگر، مورد بررسی قرار می‌گیرد.

«عروس» ساعت ۱۵ و «مسافران» ساعت ۱۷ در سالن سینمافردوس موزه سینما روی پرده می‌روند.

فیلم‌های معرفی شده در ویژه برنامه «نمایش گزیده‌ چهل سال سینمای ایران» با تلاش فیلمخانه ملی ایران برای نخستین بار و ویژه این برنامه، اسکن و اصلاح رنگ شده‌اند، از این رو اعضای سینماتک موزه سینما نسخه‌های باکیفیت بالا و کم نظیری از فیلم‌‎های چهار دهه سینمای ایران را خواهند دید.

برچسب ها: تدبیر24 ، نیکی کریمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها