بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۵
امیر قلعه‌نویی و مهدی رحمتی پالس‌های مثبت را برای هم فرستاده‌اند و این می‌تواند نشانه‌های اتفاقات تازه در استقلال باشد.
تدبیر24»از همین حالا شایعاتی شنیده می‌شود مبنی بر اینکه در پایان فصل شفر می‌رود و برای فصل جدید امیر قلعه‌نویی به استقلال می‌آید. او و امیرحسین فتحی، مدیرعامل آبی‌ها رابطه بسیار خوبی با هم دارند و می‎گویند رفیق گرمابه و گلستان هم هستند. طبیعتاً اگر رابطه امیر و مهدی رحمتی مثل گذشته بود، این همکاری یعنی پایان کار کاپیتان در استقلال، اما به نظر می‌رسد این دو پشت پرده با هم رفیق شده‌اند. قبل از بازی استقلال و سپاهان، رحمتی سمت قلعه‌نویی رفت و حتی با هم شوخی کردند و خندیدند. بعد از بازی پدیده هم مهدی به دفاع از سپاهان پرداخت و گفت: «هفته پیش امیرقلعه‌نویی در مورد داوری حرف‌هایی زد و من می‌خواهم بگویم آقای تاج وقتش رسیده است شما به عنوان نفر اول این فوتبال بیایید و به قضایا ورود کنید.»
دو طرف برای هم پالس‌های مثبتی فرستاده‌اند و کاملاً پیداست آسمان روابط‌شان دیگر تیره و تار نیست. رحمتی و امیر بعد از جدایی مهدی از استقلال و حضور در پیکان، به اختلاف شدیدی خوردند. این دو بار‌ها علیه هم مصاحبه کردند ولی حالا شرایط کاملاً متفاوت شده است. ناگفته پیداست پرسپولیس باعث شده مهدی رحمتی و قلعه‌نویی بیشتر با هم رفیق شوند!
برچسب ها: تدبیر24 ، قلعه‌نویی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها