بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۱۶۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
مهدی مهدوی‌کیا بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید وضعیت پرسپولیس بهتر شود.
تدبیر24»مهدی مهدوی‌کیا که در تمرین امروز تیم فوتبال پرسپولیس حضور یافته بود، گفت: چند ماه پیش اینجا بودم و قول داده بودم دوباره بیایم. شرایط در نیم‌فصل اول سخت بود با توجه به اینکه پنجره این تیم بسته بود پرسپولیس با ۱۰،۱۱ بازیکن نتیجه خوبی گرفت و به فینال لیگ قهرمانان صعود کرد و الان هم جزو سه تیم بالای جدول است. باید تبریک گفت به مجموعه باشگاه و امیدوارم در نیم فصل دوم با اضافه شدن بازیکنان جدید وضعیت بهتر شود.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره جام ملت‌های آسیا و اختلافات موجود بین برانکو ایوانکوویچ و کارلوس کی‌روش تصریح کرد: ما همه ایرانی‌ هستیم و تیم ملی اولویت ماست. من خودم همیشه از تیم ملی حمایت کردم و می‌دانم موفقیت این تیم چقدر برای مردم مهم است. حالا بحث‌هایی که به وجود آمده را می‌شد به راحتی حل کرد و یک جلسه مشترک بین مربیان یا راه‌حل دیگری را فدراسیون فوتبال یا باشگاه پرسپولیس در نظر بگیرند. در هر صورت مردم همیشه عاشق تیم ملی خود بودند و ان‌شاءالله تیم ملی هم در جام ملت‌ها نتیجه خوبی بگیرد و موفق شود.

«شما در صحبت‌های اخیر خود برانکو را به عنوان بهترین سرمربی خارجی تاریخ ایران معرفی کردید و به نوعی با این صحبت موضع‌تان را در خصوص مربیان خارجی اعلام کردید.»، مهدوی‌کیا در واکنش به مطرح شدن این صحبت از سوی خبرنگاری گفت: من هیچ موقع به دنبال جریانات حاشیه‌ای نبودم. آن روز هم از من در مورد برانکو سؤال شد و من هم به خاطر عملکرد او در این چند سال این حرف را زدم. الان هم با قاطعیت همین حرف را می‌زنم. عملکرد برانکو در تیم ملی بسیار خوب بوده، دو سال هم با پرسپولیس قهرمان ایران شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده است. من به این دلیل گفتم او بهترین مربی خارجی بوده است و قطعاً وقتی این عملکرد را می‌بینیم متوجه می‌شویم که او بهترین است.

وی درباره حاشیه‌هایی که پس از خوشحالی دستیار کارلوس کی‌روش بعد از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا به وجود آمد،‌ یادآور شد: صحبت در درباره حواشی فوتبال همیشه وجود داشته است. رسانه‌ها هم به این موضوعات دامن می‌زنند، ولی من لزومی نمی‌بینم به این قضیه ورود کنم. من همیشه از تیم ملی حمایت کرده‌ام و از پرسپولیس هم حمایت می‌کنم، چون از بچگی عاشق این تیم بودم. برانکو را هم مربی خوبی می‌بینم، چون در تیم ملی با او کار کرده‌ام و هر زمانی هم نظر دادم در مورد عملکرد او صحبت کرده‌ام. فکر می‌کنم برانکو پس از چندین سال ناکامی،‌ غرور را به هواداران پرسپولیس برگردانده و می‌بینید در هر مسابقه‌ای که این تیم وارد زمین می‌شود،‌ با قدرت و رو به جلو بازی می‌کند.

کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شانس موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا عنوان کرد: ما بهترین بازیکنان آسیا را داریم و همیشه در تورنمنت‌ها جزو کاندیداهای قهرمانی هستیم. در بعضی از تورنمنت‌ها حذف شدیم و بعضی‌ها که خودم هم حضور داشتم توانستیم به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم. این نسلی که در تیم ملی هستند با توجه به اینکه در آسیا چندین سال است به عنوان تیم اول هستیم اینجا باید نشان دهند که تیم اول هستیم و انشاءالله به فینال برسیم. گرچه کار راحتی نیست و ما رقبایی مثل کره، ژاپن، عربستان و استرالیا داریم ولی انشالله که این نسل فوتبال ما به آن مرحله برسد. خود من دوبار در نیمه نهایی حذف شدم و حسرت به فینال رسیدن برای من باقی ماند.

برچسب ها: تدبیر24 ، مهدوی‌کیا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها