بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۱۶۶۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
تلخ و گزنده است حرف مردانی که لایق توجه و احترام بیشتر بودند اما هر طور که محاسبه کنید هیچ چیز ماورای انرژی و شوری که مردم در فوتبال ملی تکثیر می کنند نیست.
تدبیر24»امروز وقتی مصاحبه های ملی پوشان که بیرون ساختمان پک، در شرایطی که لبخند تلخی می زدند و با خبرنگاران گفت و گو می کردند را دیدیم دلمان به حال این فوتبال سوخت.
فوتبالی که هر روزش شده فحاشی و ناسزا گفتن طرفداران این مربی و آن بازیکن به هم؛ در حالی که در ظرف استوانه ای شکل این فوتبال نگون بخت، حتی یک قطره آب هم نیست.
تیم ملی ایران دوباره با کمترین حمایت مسولان، در اوج بی توجهی و جنگ های بی سابقه داخلی، با کمترین بازی های تدارکاتی به جام ملت های آسیا اعزام می شود.
هشدارهای مسولانه و البته تکراری همه ملی پوشان نیز چنان که انتظارش می رفت، بر دل آنهایی که باید صدایشان را می شنیدند اثر نکرد.
عراق و عربستان با برزیل و آرژانتین بازی کردند، ژاپن پدر بازی های تدارکاتی را در آورد و قطر که همیشه سایه مسولان ورزش این کشور بالای سر تیم ملی است در اوج آمادگی به جام ملت ها سفر می کند. از استرالیا و کره جنوبی و عربستان هم حرف بزنیم؟ کدامیک از این تیم ها مثل ما بودند؟
ملی پوشان ایران می گویند دیگر حرفی نداریم؛ ما به مردم ایران و انرژی بی نهایت آنها دل بسته ایم است.
 نمی خواهیم بگوییم پناه بردن به مردم نوعی استیصال است (که مردم همیشه حرف اول و آخر را می زنند) اما تیمی که در فوتبال احساس تنهایی کند یعنی مخاطره ای بزرگ تهدیدش می کند؛ مخاطره ای که البته در طول این سال ها برای ما عادی شده است!
تلخ و گزنده است حرف مردانی که لایق توجه و احترام بیشتر بودند اما هر طور که محاسبه کنید هیچ چیز ماورای انرژی و شوری که مردم در فوتبال ملی تکثیر می کنند نیست.
ما در تمام ادوار گذشته همین اتفاقات را تجربه کرده ایم؛ اما در جام جهانی ۲۰۱۴ با هم بودیم. در جام ملت های قبلی که در استرالیا برگزار شد کنار هم قرار گرفتیم. در جام جهانی روسیه، ایرانی ها گل کاشتند... این بار هم در امارات، ملی پوشان در انتظار حضور دلگرم کننده هموطنان خوب و مهربانشان هستند...
برچسب ها: تدبیر24 ، ایران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها